Діагностична контрольна робота "Словосполучення.Речення", 5 клас, НУШ

Про матеріал
Діагностична контрольна робота "Словосполучення.Речення", 5 клас, НУШ (за підручником О.Заболотного)
Перегляд файлу

Діагностична контрольна робота «Словосполучення. Речення» ( 5 клас)

Початковий та середній рівні

Тестування ( по 0,5 б)

  1. Словосполучення і речення вивчає розділ мовознавства…

А) лексикологія ; Б) фонетика ; В) синтаксис; Г) пунктуація

       2. Питання у словосполученні ставимо до …

            А) означуваного слова; Б)спільного слова;   В)головного слова; Г) залежного слова

      3. Головне слово у словосполученні позначаємо….

         А)дужками;   Б) зірочкою;  В)хрестиком ;  Г) лапками

     4. Пунктуація вивчає….

      А) словосполучення і речення; Б) правила вимови; В)правила вживання розділових знаків;

       Г) звукову систему мови.

   5. Словосполученням є ….

А)головне й залежне слово; Б)підмет і присудок; В)прийменник з іменником; Г)фразеологізм

  6. За метою висловлювання речення не поділяються на…

А)питальні;    Б) окличні;  В)розповідні;  Г)спонукальні

7. Граматична основа речення – це…

А) усі словосполучення ,які є в реченні; Б)розділові знаки в реченні; В) початок і кінець речення; Г)підмет і присудок.

8. У кінці окличного речення ставимо розділовий знак…

А)три крапки; Б)знак оклику; В) знак питання;  Г) крапку.

9. У кінці розповідного речення не ставимо….

А) знак оклику; Б)знак питання; В)крапку; Г) три крапки.

10. Речення, у яких граматична основа виражена лише підметом або лише присудком, - це…

А) поширені речення; Б) непоширені речення; В)односкладні речення; Г)двоскладні речення.

11. Речення, які складаються лише з підмета й присудка , називаємо…

А)односкладними ;  Б)непоширеними; В)граматичними ;Г) самостійними

12. Як по-іншому називають граматичну основу речення?

А)головні члени речення; Б)головне й залежне слово; В) корінь речення; Г) другорядні члени речення.

Достатній рівень( 7-9 б)

  1. Виписати лише ті слова, що є словосполученнями, зробити їх синтаксичний розбір.

Красивий тигр, над землею, баба з воза, моя ручка, мама сміється, буду говорити , зорі й місяць, перед хатою, пасти задніх, говорити ввічливо, чиста правда, мудрість віків, старість не радість, знайшовся гаманець, навколо лісу, ми знаємо, поводитися гідно, стріляти з лука.

 

  1. Записати текст, розставивши потрібні розділові знаки в кінці, підписати над кожним реченням вид за метою висловлювання та емоційним забарвленням. Підкресліть в кожному реченні підмет і присудок (або лише підмет і лише присудок).

 

Чи знаємо ми досконало українську мову_ Скільки в ній є тепла, ніжності_ Часом не помічаємо , наскільки мелодійно звучить рідне слово _ У ньому відчувається наша багатостраждальна історія, наша мудрість, наша сила й міць_ Українська мова пройшла довгий і тернистий шлях_ Чи знаєте ви, яку гірку правду про мову береже наша історія_ О так_ Українська мова повсякчас виборювала право на своє існування_ Якою буде її доля в майбутньому_ Вивчайте мову_ Бережіть цей скарб_ Не дайте ворогам знищити нашу ідентифікацію, наш генетичний код_

 

  1. Перетворіть односкладні речення у двоскладні, підкресліть граматичну основу

         Мрію побувати в Карпатах-

         Стали сіяти пшеницю-

         Наша Україна…-

         Знай ціну хлібові!- 

  1. Перетворіть розповідні речення в спонукальні

        Потрібно дбати про природу -

        Ми пишемо контрольну роботу-

        У світі наполегливо вивчають англійську мову-

        Потрібно не ображати друзів -

 

Високий рівень (10-12 б)

Напишіть невелике есе на тему «Прийшла весна» (5-10 речень), підкресліть у кожному з них граматичну основу.

         

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мария Мария
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня
Переглядів
3140
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку