Діагностична (контрольна) робота "Словотвір. Орфографія" 6 клас НУШ (за підручником Голуб)

Про матеріал
Діагностична (контрольна) робота розроблена для учнів 6 класу НУШ за підручником Ніни Голуб, Олени Горошкіної (різнорівневі завдання)
Перегляд файлу

Діагностична (контрольна) робота

«Словотвір. Орфографія»

Різнорівневі завдання

Початковий та середній рівні (по 0,5 б.)

  1.               Словотвір — це:

А розділ, який вивчає способи творення слів;

Б розділ, який вивчає значущі частини слова;

В розділ, який вивчає словотвірне гніздо.

2. Визначити спосіб творення слова Донеччина:

а) префіксальний;                                     б) суфіксальний;

в) префіксально-суфіксальний;                г) безафіксний.

3. Визначити, що потрібно писати в словах Слобожан...ина, Чернігів...ина, Херсон...ина:

а) букву ч;                                      б) букву щ;

в) буквосполучення шч;                г) буквосполучення чч.

4. Основа, від якої утворюється нове слово, називається:

а) основною;

б) твірною;

в) морфемною;

г) словотвірною.

5.  Указати на те слово, яке з пів- пишеться разом:

а) пів/юрти;                 б) пів/оберт;

в) пів/Ялти;                 г) пів/літа.

6. Визначити, яке складне слово пишеться через дефіс:

а) куле/мет;                        б) чорно/білий;

в) фото/графія;                  г) паро/плав.

7. Визначити, яке з поданих слів пишеться разом:

а) темно/червоний;               б) мото/крос;

в) стоп/кран;                          г) лисичка/сестричка.

 

 

8. Слова з напів-, полу- завжди пишуться:

а) через дефіс;          в) окремо;

б) разом;                    г) через апостроф.

 

Достатній рівень 

9. Записати слова, розкриваючи дужки (1,5 б).

Чар(зілля), екс(чемпіон), жовто(гарячий), бал(маскарад), пів(аркуша), пів(Європи).        

10. Записати слова, вставляючи пропущені літери. Позначити сполучний голосний (1,5 б).

Житт…пис, чорн…слив, сніг…пад, рук…пис, синь…цвіт.

11. Утворіть прикметники від поданих іменників за допомогою суфікса –ськ-. Позначте, які зміни відбуваються у процесі словотворення (2 б.).

Бахмач, Буг, Кагарлик, Збараж, чех, Сиваш, турок, Вінниця, Волноваха, чумак.

 

Високий рівень

12. Утворіть від поданих прикметників іменники із суфіксом –ин-. Позначте чергування приголосних у суфіксах. (3 б.)

Хмельницький, тернопільський, німецький, львівський, полтавський, чернігівський, одеський, турецький, галицький, херсонський, миколаївський, донецький.

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гета Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
3378
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку