Діагностична контрольна робота № 4
Сила творчої уяви
Знання
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і обведіть кружечком букву, яка їй відповідає. Кожна відповідь по 0, 5 балів
а. Туве Янсон
б. Елеонор Портер
в. Марк Твен
г. Льюїс Керролл
а. Гра в схованки
б. Гра в лапту
в. Гра в радість
г. Гра на музичному інструменті
Уміння
Завдання 7 – 9 передбачають установлення відповідностей. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і зробіть позначки (х) у таблицях відповідностей на перетині відповідних колонок і рядків.
Персонаж
|
Висловлення
|
|
а. «Ти ще багато чого не бачила…Це зрозуміло» |
|
б. «Я люблю молоко і хліб, і Ненсі мені подобається» |
|
в. «Мені не цікаво, що сказав твій тато…» |
|
г. «Після такого падіння не страшно й зі сходів скотитися!...» |
|
а |
б |
в |
г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
Персонаж |
Характеристика |
|
«А я мелю хвостом – спересердя, а від радощів – гарчу. Отже, у мене не всі вдома.» |
|
б. «А й справді! Я можу навіть радіти, правда?» |
|
в. «Ой лишенько, лишенько, як я забарився!» |
|
г. Завжди привітна, турботлива, чуйна, люб’язна, але не любила свого імені та ранки по понеділках.
|
|
а |
б |
в |
г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
Назва твору |
Характеристика твору |
|
а. У житті завжди є привід для радості
|
|
б. Слід прагнути до пізнання світу, мріяти, бути чесним та сміливим, цінувати прості радощі життя, щасливе дитинство. |
|
в. Наявність парадоксів, нонсенсу, каламбурів, пародій на вірші, гри слів, фразеологізмів |
|
г. У всьому можна знайти позитив, навіть в найгіршому |
|
а |
б |
в |
г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
Ставлення
Завдання 10 – 11 відкритої форми.
Цінності
Напишіть твір – роздум на тему (оберіть одну, на вибір) (6 – 7 речень) (3 бали)