Діагностична контрольна робота "Світ творчої уяви" 5 клас НУШ

Про матеріал
Діагностична контрольна робота з теми "Світ творчої уяви" розроблена для здобувачів освіти 5 класу НУШ з метою визначення рівня засвоєння навчального матеріалу.
Перегляд файлу

Діагностична контрольна робота № 4

Сила творчої уяви

Знання

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і обведіть кружечком букву, яка їй відповідає. Кожна відповідь по 0, 5 балів


  1. Льюїс Керролл є представником літератури:
  1. Франції
  2. Італії
  3. Англії
  4. Німеччини
  1.  За жанром твір "Аліса в Країні Див" є:
  1. пригодницькою повістю
  2. фантастичною повістю-казкою
  3. виховною повістю-казкою
  4. історичною повістю
  1. Час, про який пише Л.Керролл - це доба правління:
  1. королеви Елизавети
  2. королеви Анни
  3. королеви Вікторії
  4. Короля Людовіка І
  1. Автор повісті «Полліанна»:

а.  Туве Янсон

б.  Елеонор Портер

в.  Марк Твен

г. Льюїс Керролл

  1. У яку гру постійно грала Полліанна?

а. Гра в схованки

б. Гра в лапту

в. Гра в радість

г. Гра на музичному інструменті

  1. У спадок Полліанні  перепало всього
  1. кілька монет
  2. кілька книжок
  3. кілька суконь у клітинку
  4. невеличка, пуста валіза

Уміння

Завдання 7 – 9 передбачають установлення відповідностей. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і зробіть позначки (х) у таблицях відповідностей на перетині відповідних колонок і рядків.

  1. Установіть відповідність (1 бал)

Персонаж

 

Висловлення

 

  1. Аліса

 

а. «Ти ще багато чого не бачила…Це зрозуміло»

  1. Герцогиня

 

б. «Я люблю молоко і хліб, і Ненсі мені подобається»

  1. Полліанна

 

в. «Мені не цікаво, що сказав твій тато…»

  1. Тітка Поллі

 

г. «Після такого падіння не страшно й зі сходів скотитися!...»

 

а

б

в

г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

  1. Установіть відповідність (1 бал)

Персонаж

Характеристика

  1. Кролик

«А я мелю хвостом – спересердя, а від радощів – гарчу. Отже, у мене не всі вдома.»

  1. Чеширський кіт

б. «А й справді! Я можу навіть радіти, правда?»

  1. Ненсі

в. «Ой лишенько, лишенько, як я забарився!»

  1. Полліанна

г. Завжди привітна, турботлива, чуйна, люб’язна, але не любила свого імені та ранки по понеділках.

 

 

а

б

в

г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

  1. Встановити відповідність між твором темою та ідеєю. До однієї цифри потрібно обрати дві літери. (1 бал)

Назва твору

Характеристика твору

  1. «Аліса в Країні Див»

а. У житті завжди є привід для радості

 

  1. «Полліанна»

б. Слід прагнути до пізнання світу, мріяти, бути чесним та сміливим, цінувати прості радощі життя, щасливе дитинство.

 

в. Наявність парадоксів, нонсенсу, каламбурів, пародій на вірші, гри слів, фразеологізмів

 

г. У всьому можна знайти позитив, навіть в найгіршому

 

а

б

в

г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Ставлення

Завдання 10 – 11 відкритої форми.

  1. Визначте головні риси характеру Полліанни (2 – 3 речення) (1,5 балів)
  2.  Що таке нонсенс і яку роль він відіграє у казках Керролла? (1,5 балів)

 

Цінності

Напишіть твір – роздум на тему (оберіть одну, на вибір) (6 – 7 речень) (3 бали)

  1. «Мої враження від твору «Аліса в Країні Див»
  2. «Чого мене навчила Полліанна»

 

docx
Додано
31 грудня 2022
Переглядів
4331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку