Діагностична контрольна робота з теми "Додавання і віднімання звичайних дробів" 6 клас НУШ. Оцінювання групи результатів (ГРЗ): дослідження ситуації та створення математичних моделей.
Варіант 1 1.Як називають число 2 записане над дробом?
2. Якщо чисельник і знаменник дробу помножити на одне й те саме число, відмінне від нуля, то дістанемо дріб... а) паралельне даному б) рівносильний даному в) з різними величинами 3. Чисельник і знаменник будь якого звичайного дробу — помножте на 12. Запишіть відповідну рівність. 4. Дріб, чисельник і знаменник якого є взаємно простими числами, називають... а) завершений дріб б) складений дріб в) нескоротний дріб 5. Спільний знаменник двох дробів — це... 6. Для порівняння дробів, які мають різні чисельники і знаменники, необхідно... 7. Постав у правильній послідовності дії щоб додати мішані числа а) звести дробові частини до найменшого спільного знаменника; б) якщо дробова частина суми вийде неправильним дробом, тоді виділити з неї цілу частину й отримане число додати до цілої частини суми; в) скоротити дріб; г) додати окремо цілі та дробові частини; 8. Складіть задачу до схеми та розв’яжіть її.
|
Варіант 2
2. Якщо чисельник і знаменник дробу поділити на одне й те саме число, відмінне від нуля, то дістанемо дріб... а) рівносильний даному б) з різними величинами в) паралельне даному 3. Чисельник і знаменник будь якого звичайного дробу — помножте на 13. Запишіть відповідну рівність. 4. Із двох дробів з однаковими знаменниками більшим є той... а) неможливо визначити б) дріб де більший чисельник в) дріб де більший знаменник 5. Скороченням дробу називають ділення чисельника і знаменника дробу на... 6. Щоб порівняти дроби з різними чисельниками і знаменниками, потрібно... 7. Постав у правильній послідовності дії щоб віднімати мішані числа а) якщо дробова частина зменшуваного менше дробової частини від'ємника, треба «позичити» одиницю з цілої частини; б) якщо необхідно, скоротити дріб; в) відняти окремо цілі й дробові частини; г) звести дробові частини до найменшого спільного знаменника; 8. Складіть задачу до схеми та розв’яжіть її.
|