Дата:
Прізвище та ім’я учня:
Діагностична контрольна робота №2
Варіант 1
1. Познач слово, яке має кілька значень:
А) ручка; Б) картопля; В) телефон
2. Добери до слова говорити близьке за значенням слово:
А) співати; Б) розмовляти; В) думати
3. З’єднай рисками слова близькі за значенням:
Веселий > < Дім
Мужній > < Радісний
Будинок > < Сміливий
4. З’єднай рисками слова протилежні за значенням:
День > < Літо
Білий > < Сум
Зима > < Ніч
Радість > < Чорний
5.Згрупуй та запиши:
Солодкий сон, солодка цукерка, кам’яне серце, камяна сіль, кисле яблуко, кисле обличчя.
Пряме значення Переносне значення
6. Склади і запиши 2 речення уживаючи слово ключ в різних значеннях:
Дата:
Прізвище та ім’я учня:
Діагностична контрольна робота №2
Варіант 2
1. Познач слово, яке має кілька значень:
А) сім’я; Б) ключ; В) крісло
2. Добери до слова мудрий близьке за значенням слово:
А) засмучений; Б) сміливий; В) розумний
3. З’єднай рисками слова близькі за значенням:
Веселка > < Хоробрий
Сміливий > < Гарний
Красивий > < Райдуга
4. З’єднай рисками слова протилежні за значенням:
Праця > < Жарко
Великий > < Відпочинок
Холодно > < Солодкий
Гіркий > < Малий
5.Згрупуй та запиши:
Золоті руки, золота монета, сумна дівчинка, сумне небо, холодні руки, холодний погляд.
Пряме значення Переносне значення
6. Склади і запиши 2 речення уживаючи слово ручка в різних значеннях: