Прізвище, ім’я _______________________________________2 клас
___________________________________________________________
Діагностична робота з математики № 1
1. Розв’яжи задачу.
Маса кавуна 4кг, а гарбуза – на 3кг важчий. Яка маса гарбуза?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Обчисли вирази.
5 |
+ |
5 |
+ |
4 |
= |
|
|
|
|
9 |
- |
7 |
+ |
3 |
= |
|
|
|
1 |
4 |
- |
4 |
- |
7 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
3.Порівняй вирази.
6 |
+ |
4 |
|
6 |
- |
4 |
|
|
|
1 |
0 |
- |
6 |
|
4 |
+ |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Накресли два відрізки: один завдовжки 5см, а інший – на 3см довший.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Визнач та обведи «зайве» число.
|
2 |
|
4 |
|
8 |
|
10 |
|
11 |
|
16 |
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самоаналіз. Оціни себе ( постав позначку V) |
||
Мені було дуже легко |
Мені було потрібна допомога вчителя |
Мені було дуже важко |
|
|
|
Оцінка вчителя |
||
++ – має значні успіхи; + – демонструє помітний прогрес; V - досягає результату з допомогою вчителя; ! – потребує значної уваги і допомоги. |
|