Діагностична робота "14 6 кл. НУШ 1 Пізнаємо фізичні явища"

Про матеріал

Дана діагностична робота складена у відповідності з підручником "Пізнаємо природу"(автор: Біда Д.Д,.). Діагностична робота дозволить вчителю перевірити знання учнів з вивчаємої теми. У разі потреби вчитель може вносити корективи у роботу

Перегляд файлу

14 6 кл. НУШ Діагностична робота 1 Пізнаємо фізичні явища

І варіант

Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію.

1. Гаряча вода швидше охолоне, якщо її налити в посуд…

а) пластмасовий,    б) керамічний,   в) металевий.

2.. Між залізничними рейками залишають зазори для того, щоб…

а) рейки могли розширюватися або звужуватись залежно від зміни температури,  б) зекономити на рейках,   в) щоб невеликі комахи могли пролізти через залізничні колії.

3. У якому випадку заряджені частинки притягуються…

а)  +     + ,     б) +   -- ,      в) --    -- .

4. Поширюється прямолінійно…

а)    світло,      б)   звук,    в) всі відповіді вірні

5. Читаючи книжку, ти добре бачиш текст завдяки відбиванню світла…

а) дзеркальному,   б)   дифузному,    в) всі відповіді вірні.  

6. Розташуй тіла в порядку збільшення їх швидкості…

а) ракета,     б) земля на орбіті,  в) айсберг в океані.

Група результатів 3. Усвідомлюємо закономірності природи.

7. Встановіть відповідність

1) Теплова дія електричного струму спостерігається в…         а) вентиляторах

2) Механічна дія електричного струму спостерігається в…     б) прасках

8. Доповніть речення

1. Миттєво ми …     ( Для довідки:  а) чуємо грім,    б) бачимо блискавку)

Група результатів 1. Проводить дослідження природи

9. Поясніть, чому радіатори опалення в кімнатах розміщені внизу, а не вверху, біля стелі.

10. Поясни, чому дроти, якими передають електроенергію, виготовляють з металу, а не з гуми.

 

 

 

 

 

14 6 кл. НУШ Діагностична робота 1 Пізнаємо фізичні явища

ІІ варіант

Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію.

1. У трикамерному склопакеті між чотирма листами скла  три  камери заповнюють повітрям  для того, щоб…

а)  зберігати тепло,  б) вікно було легким,    в) добре бачити, що відбувається на вулиці.

2. У вуличному термометрі використовується підфарбований спирт, а не вода, тому що вода…

а) від нагрівання не збільшується в об’ємі,  б) при замерзанні і  перетворенні на лід збільшується в об’ємі,   в) при замерзанні і  перетворенні на лід зменшується в об’ємі.

3. У якому випадку заряджені частинки притягуються…

а)  +     + ,     б) +   -- ,      в) --    -- .

4. В безповітряному просторі не може поширюватися…

а)    світло,      б)   звук,    в) всі відповіді вірні

5. У мікроскопах використовується відбивання світла…

а) дзеркальне,   б)   дифузне,    в) всі відповіді вірні.

6. Розташуй тіла в порядку збільшення їх швидкості…

а) літак,     б) земля на орбіті,  в) велосипедист..

Група результатів 3. Усвідомлюємо закономірності природи.

7. Встановіть відповідність

1) Теплова дія електричного струму спостерігається в…        а) барабанах пральних машин

2) Механічна дія електричного струму спостерігається в…    б) електрочайниках

8. Доповніть речення

Чим більша пауза між блискавкою і громом, тим…    (Для довідок: а) ближче до нас гроза, б) далі від нас гроза)

Група результатів 1. Проводить дослідження природи

9. Поясніть, чому радіатори опалення в квартирах зроблені з металу, а не з кераміки.

10. Поясніть, чому як блискавковідвід використовують металевий, а не пластмасовий стрижень, закопаний у землю.