Діагностична робота №3 для 4 класу за підручником Г. К. Мітчелл

Про матеріал

Діагностична робота №3 для 4 класу за підручником Г. К. Мітчелл. Розраховано на перевірку навичок аудіювання, читання, письма та говоріння. Аудіо завдання взяті з підручника.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота з англійської мови для 4 класу

Name

__________________________________________________________________

UNIT 3 IN THE PAST

  1. The children are at John’s party. What did they do before the party? Listen and point.

 

  1.     Did Tanya dry her hair?                              Yes, she did. / No, she didn’t.
  2.     Did Mike wrap a present?                           Yes, he did. / No, he didn’t.
  3.     Did Betty do her homework?                      Yes, she did / No, she didn’t.
  4.     Did Karen draw a birthday card?                 Yes, she did / No, she didn’t.
  5.     Did John teach his dog how to jump?          Yes, he did. / No, he didn’t.

 

  1. Read and match.

 

Face                      Gold                     Camel                    Desert                     Ring

                                                                          

 

  1. Answer the questions?

 

  1.     Did you wake up at nine o’clock yesterday?

 

  1.     Were you at school yesterday?

_______________________________________________________________

  1.     Did you do your homework yesterday?

 

 

  1. Write down verbs in past tense.

 

Go      _______________________

 

See     _______________________

 

Bite    _______________________

 

 

 

Результат діагностувальної роботи:

Самоаналіз

Познач    твердження, з якими погоджуєшся.

Усі завдання для мене були легкими і доступними.

Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!

Цікавими для мене виявилися завдання №________________ .

Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.

Мені потрібна було допомога вчителя чи однокласників.

Мені було дуже важко.

 

Має значні успіхи

 

Демонструє помітний прогрес

 

Досягає результату з допомогою вчителя

 

Потребує значної уваги та допомоги вчителя

 

 

Результативність навчання учнів

++учень/учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.

+ учень/учениця самостійно виконує завдання; здатний/здатна внести уточнення, виправити помилки у завдання (за потреби).

V — учень/учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою; здатний/здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.

! — учень/учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового пояснення; припускається помилок під час виконання.

 

          виконання завдань  правильне і в повному обсязі

          більше правильно виконаних завдань

          більше неправильно виконаних завдань

          розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання

docx
Додано
12 травня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку