Діагностична робота 3 по темі: "Людина і рослини".

Про матеріал
Ця комбінована діагностична робота складається з дев'яти завдань, які допоможуть перевірити знання та вміння учнів по даній темі. Робота створена до підручника "Я досліджую світ" 3 клас Н.Бібік.
Перегляд файлу

Діагностична робота «Рослини»    3 клас

 

Прізвище,ім’я______________________________________                         Дата ____________________

  1. Рослини, що мають одне тверде стебло, називають…

А) кущам     Б) деревами    В) трав’янистими рослинами

 

  1. Через корінь рослина отримує із ґрунту…

А) спадкову інформацію              Б) енергію

В) воду, мінеральні речовини

 

  1. Упізнай і дай назву частині рослини.

Коли вони відцвітають, на їх місці утворюються плоди - ______________________

Восени вони змінюють забарвлення і опадають - __________________

 

  1. Що потрібно рослинам для нормального розвитку. Зафарбуй листочки з відповідями.

 

 

 

  1. Закінчи речення.

Рослини, що живуть у воді – це ______________________.

Рослини, що вкривають стовбури дерев, каміння – це _________________.

 

Діагностична робота «Рослини»    3 клас

 

Прізвище,ім’я______________________________________                         Дата _____________________

1. Рослини, що мають одне тверде стебло, називають…

А) кущам     Б) деревами    В) трав’янистими рослинами

 

2. Через корінь рослина отримує із ґрунту…

А) спадкову інформацію              Б) енергію

В) воду, мінеральні речовини

 

3. Упізнай і дай назву частині рослини.

Коли вони відцвітають, на їх місці утворюються плоди - ______________________

Восени вони змінюють забарвлення і опадають - __________________

 

4. Що потрібно рослинам для нормального розвитку. Зафарбуй листочки з відповідями.

 

 

 

  1. Закінчи речення.

Рослини, що живуть у воді – це ______________________.

Рослини, що вкривають стовбури дерев, каміння – це _________________.

  1. Закресли у кожному  рядку  зайву  рослину. З’єднай групу рослин із загальною назвою.

 Береза, дуб, ялина, калина, сосна●                  ● трав’янисті рослини

 Малина, ромашка, ліщина, шипшина●                    ● дерева

 Фіалка, конвалія, чорнобривці, смерека●                          ● кущі

 

  1. Доповни речення потрібними словами.

У процесі  живлення рослина поглинає ________________,

а виділяє _______________________________________.

 

  1. Прочитай. Знайди та обведи в дужках потрібне слово.

Смерека і сосна відносяться до (листяних, хвойних) рослин. Вони мають усі органи, крім (кореня, квітів, листків, плодів). Замість листків у цих дерев (хвоїнки, шишки). Взимку їхні голки (опадають, не опадають). Тому ці рослини називають (вічно молодими, вічнозеленими).

 

  1. Чому, на твою думку, рослини потрапляють до Червоної  книги?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання для мене були:

      Мені було дуже легко

      Мені була потрібна допомога вчителя

      Мені було дуже важко

  1. Закресли у кожному  рядку  зайву  рослину. З’єднай групу рослин із загальною назвою.

 Береза, дуб, ялина, калина,  сосна●                  ● трав’янисті рослини

 Малина, ромашка, ліщина, шипшина●                    ● дерева

 Фіалка, конвалія, чорнобривці, смерека●                          ● кущі

 

  1. Доповни речення потрібними словами.

У процесі  живлення рослина поглинає ________________,

а виділяє _______________________________________.

 

  1. Прочитай. Знайди та обведи в дужках потрібне слово.

Смерека і сосна відносяться до (листяних, хвойних) рослин. Вони мають усі органи, крім (кореня, квітів, листків, плодів). Замість листків у цих дерев (хвоїнки, шишки). Взимку їхні голки (опадають, не опадають). Тому ці рослини називають (вічно молодими, вічнозеленими).

 

  1. Чому, на твою думку, рослини потрапляють до Червоної  книги?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання для мене були:

      Мені було дуже легко

      Мені була потрібна допомога вчителя

      Мені було дуже важко

 

 Діагностична робота «Рослини»                            3 клас

 

Прізвище,ім’я_______________________________________     Дата ___________

Варіант 2

  1. Рослини, що мають м’яке соковите стебло, називають…

А)  кущами             Б) деревами               

В)  трав’янистими рослинами

 

  1. Завдяки якому органу рослина отримує із ґрунту поживні речовини?

А)  листю          Б)  кореню     В)  квітці

 

  1. Упізнай за описом рослину і запиши її назву.

Це кущ з великим листям. Цвіте білим цвітом, який по осені змінюється кетягами червоних гіркуватих ягід  -  це _________________________________

Трав’яниста рослина з темно-зеленим листям, яке жалить шкіру людини  - це ______________________________

 

  1. Що потрібно рослинам для нормального розвитку. Зафарбуй листочки з відповідями.

 

 

  1.  
  2. Закінчи речення.

Рослини, що мають листочки у вигляді голочок    ____________________________ рослини.

Рослини, що вкривають стовбури дерев, каміння – це ________________________.

 

  1. Закресли у кожному рядку зайву рослину. З’єднай групу рослин із загальною назвою

  Шипшина, калина, липа, ліщина. ●                    ● трав’янисті рослини

  Кульбаба, ромашка, подорожник, кропива, аґрус.●                  ● дерева

   Малина, липа, каштан, дуб, ялина. ●                                          ● кущі

 

  1. Доповни речення потрібними словами.

У процесі  дихання рослина поглинає _______________,

а виділяє ___________________________________.

 

  1. Прочитай. Знайди та обведи в дужках потрібне слово.

Смерека і сосна відносяться до (листяних, хвойних) рослин. Вони мають усі органи, крім (кореня, квітів, листків, плодів). Замість листків у цих дерев (хвоїнки, шишки). Взимку їхні голки (опадають, не опадають). Тому ці рослини називають (вічно молодими, вічнозеленими).

 

  1. Що, на твою думку, треба робити людям, щоб рослини не потрапляли до Червоної  книги?

__________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
4 січня
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку