Презентація з тестовим завданням на тему : "Досліджуємо тварин"

Про матеріал
Матеріал містить тестові завдання для перевірки сформованості знань учнів з ЯДС за підручником для 3 класу "Я досліджую світ" закладів загальної середньої освіти / Т.В. Воронцова, В.С. Пономаренко. У презентації представлено 9 тестових завдань на тему: "Досліджуємо тварин". Матеріал доцільно використовувати як на уроці, так і в позаурочній діяльності. (змінюйте, комбінуйте, втілюйте власні задуми).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ліцей № 17 Павлоградської міської ради. Тестова перевірказ ЯДС у 3-В класіз теми:“Досліджуємо тварин ”

Номер слайду 2

Нашу планету населяють різноманітні тварини. Їх поділяють на дві групи (за наявністю внутрішнього скелета) :а) безхребетні і хребетні тварини;б) павуки і комахи;в) ссавці і птахи.

Номер слайду 3

2. Хребетні тварини мають внутрішній скелета) так;б) ні.

Номер слайду 4

3. Більшість тварин на Землі - …а) хребетні;б) безхребетні;в) риби.

Номер слайду 5

4. У кожній групі тварин є рослиноїдні, хижі, всеїдніа) так;б) ні.

Номер слайду 6

5. Всеїдні тварини харчуються …а) рослинами;б) м’ясом;в) м’ясом і рослинною їжею.

Номер слайду 7

6. Рослина отримує енергію від сонця і сама виробляє їжу, тому є …а) першою ланкою в ланцюгу живлення;б) другою ланкою в ланцюгу живлення;в) останньою ланкою в ланцюгу живлення.

Номер слайду 8

7. Останніми в ланцюгу живлення є …а) хижі і всеїдні тварини;б) рослини;в) травоїдні тварини.

Номер слайду 9

8. Свійські тварини самі добувають собі їжу, а диких тварин годують людиа) так;б) ні.

Номер слайду 10

9. Обери правила безпечної поведінки з тваринами :а) намагайтесь заспокоїти тварину, яка гарчить, гавкає, шипить;б) тримайтесь на відстані від тварини, яка їсть або щось охороняє;в) не нападайте, навіть жартома, на господаря собаки;г) сміливо заходьте у двір, де написано : “Обережно : злий пес ! ”д) ніколи не беріть дитинчат у тварин.

pptx
Додано
4 січня
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку