26 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Діагностична робота №3 з математики "Вирази. Рівності. Нерівності." (за підручником Бевз, 2 клас)

Про матеріал
Ілюстрована діагностична робота створення для діагностики знань, умінь та навичок другокласників з вивченого розділу "Вирази. Рівності. Нерівності" (підручник "Математика" Бевз, Васильєва). Працюємо за Типовою освітньою програмою розробленою під курівництвом Савченко. Учень обирає ті завдання, які справиться виконати, і має право обирати собі порядок виконання завдань.
Перегляд файлу

2-Б клас, І ВАРІАНТ

Діагностична робота № 3

("Вирази. Рівності. Нерівності.")

з   МАТЕМАТИКИ

ПІ ________________________________________________________

Дата_________________________

  1. Обчисли вирази (Запиши приклади)

2 + (14 + 3)  17 - (7 + 5)

16 - (5 - 2)  5 + 8 + 5

17 - 7 + 5  (9 + 8) - 7

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

  1. D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tifЗнайди значення виразу а + 4, якщо а = 8, 13.

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши розв'язок задачі

 

У Поспішайка було 17 гривень. Коли він повернувся  з магазину, в нього залишилося 4 гривні. Скільки гривень витратив Поспішайко в магазині?

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif

  1. Знайди невідоме. Виконай перевірку.

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\зошит в клітинку.jpgх  + 5  = 12  16 - х = 10  х - 4 = 5

 

 

 

 

  1. Знайди периметр трикутника

 

 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

Пов’язане зображення

 

 

 

  1. зайчик.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 


2-Б клас, ІІ ВАРІАНТ

Діагностична робота № 3

("Вирази. Рівності. Нерівності.")

з   МАТЕМАТИКИ

ПІ ________________________________________________________

Дата_________________________

  1. Обчисли вирази (Запиши приклади)

3 + (12 + 4)  18 - (8 + 6)

18 - (7 - 4)  5 + 9 + 5

18 - 8 + 6  (8 + 7) - 6

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

  1. D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tifЗнайди значення виразу а + 3, якщо а = 9, 12.

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши розв'язок задачі

 

У Мрійниці було 18 гривень. Коли вона повернулася  з магазину, в неї залишилося 6 гривнів. Скільки гривень витратила Мрійниця в магазині?

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif

  1. Знайди невідоме. Виконай перевірку.

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\зошит в клітинку.jpgх  + 5  = 13  18 - х = 10  х - 3 = 6

 

 

 

 

  1. Знайди периметр трикутника

 

 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

Пов’язане зображення

 

 

 

  1. **

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вандоляк СнІжана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
4728
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку