Друге березня
Діагностична робота № 3 з теми "Музика поетичного слова"
1. Персоніфікацію вжито в рядку (0.5 б)
А «Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть».
Б «І сонце спатоньки зове у синє море…»
В «Поклала мати коло хати маленьких діточок своїх…»
Г «І ждеш його, того світу, мов матері діти»
2. . Щирим трудівником у вірші «Чарівники» названо (0.5 б.)
А ніч
Б ранок
В обід
Г вечір
3. Установіть відповідність. (1 б)
4. Дайте визначення поняттям: (4 б)
Ліричний твір, епітет, гіпербола, персоніфікація.
5. Укажіть автора, назву твору, випишіть епітети. (3 б.)
За сонцем хмаронька пливе,
Червоні поли розстилає
І сонце спатоньки зове
У синє море: покриває
Рожевою пеленою,
Мов мати дитину...
6. Складіть сенкан до слова "ПРИРОДА". (3 б.)
Друге березня
Діагностична робота № 3 з теми "Музика поетичного слова"
1. Персоніфікацію вжито в рядку (0.5 б)
А «Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть».
Б «І сонце спатоньки зове у синє море…»
В «Поклала мати коло хати маленьких діточок своїх…»
Г «І ждеш його, того світу, мов матері діти»
2. . Щирим трудівником у вірші «Чарівники» названо (0.5 б.)
А ніч
Б ранок
В обід
Г вечір
3. Установіть відповідність. (1 б)
4. Дайте визначення поняттям: (4 б)
Ліричний твір, епітет, гіпербола, персоніфікація.
5. Укажіть автора, назву твору, випишіть епітети. (3 б.)
За сонцем хмаронька пливе,
Червоні поли розстилає
І сонце спатоньки зове
У синє море: покриває
Рожевою пеленою,
Мов мати дитину...
6. Складіть сенкан до слова "ПРИРОДА". (3 б.)
Друге березня
Діагностична робота № 3 з теми "Музика поетичного слова"
1. Персоніфікацію вжито в рядку (0.5 б)
А «Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть».
Б «І сонце спатоньки зове у синє море…»
В «Поклала мати коло хати маленьких діточок своїх…»
Г «І ждеш його, того світу, мов матері діти»
2. . Щирим трудівником у вірші «Чарівники» названо (0.5 б.)
А ніч
Б ранок
В обід
Г вечір
3. Установіть відповідність. (1 б)
4. Дайте визначення поняттям: (4 б)
Ліричний твір, епітет, гіпербола, персоніфікація.
5. Укажіть автора, назву твору, випишіть епітети. (3 б.)
За сонцем хмаронька пливе,
Червоні поли розстилає
І сонце спатоньки зове
У синє море: покриває
Рожевою пеленою,
Мов мати дитину...
6. Складіть сенкан до слова "ПРИРОДА". (3 б.)
Друге березня
Діагностична робота № 3 з теми "Музика поетичного слова"
1. Персоніфікацію вжито в рядку (0.5 б)
А «Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть».
Б «І сонце спатоньки зове у синє море…»
В «Поклала мати коло хати маленьких діточок своїх…»
Г «І ждеш його, того світу, мов матері діти»
2. . Щирим трудівником у вірші «Чарівники» названо (0.5 б.)
А ніч
Б ранок
В обід
Г вечір
3. Установіть відповідність. (1 б)
4. Дайте визначення поняттям: (4 б)
Ліричний твір, епітет, гіпербола, персоніфікація.
5. Укажіть автора, назву твору, випишіть епітети. (3 б.)
За сонцем хмаронька пливе,
Червоні поли розстилає
І сонце спатоньки зове
У синє море: покриває
Рожевою пеленою,
Мов мати дитину...
6. Складіть сенкан до слова "ПРИРОДА". (3 б.)