Діагностична робота № 4 «Моє здоров’я»)

Про матеріал
Діагностувальна робота з курсу «Я досліджую світ» для 2 класу з теми: "Моє здоров’я". Для дітей з ООП. До прідручника Н. Будна, Т. Гладюк. Дана діагностувальна робота дає змогу вчителю перевірити набуті навички з даної теми.
Перегляд файлу

2 клас

Діагностична робота № 4 

(підсумок за розділом «Моє здоров’я»)

з   Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Прізвище та ім’я  ____ ______________________________    Дата___________

 

1. Що таке особиста гігієна?

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/264844/1210590/923605_1639999305.jpg

а)піклування про чистоту тіла, а також одягу, взуття, житла

б)дотримання режиму дня

в)загартовування

 

2. Продовжи речення. "Стоматолог -  це .

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/264844/1210590/437638_1640002100.gif

а) лікар, що лікує вуха

б) лікар, що лікує зуби

в) лікар, що лікує травми

 

 

3. Продовж речення.  "Звичка - це те, що..."

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/264844/1210590/930663_1640002044.jpg
 

а) людина робить у вільний час

б) людина робить постійно

 

 


4. Познач хто з дітей дотримується правил гігієни.

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/219/665473/912781_1607534225.jpghttps://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/219/665473/686522_1607534230.jpghttps://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/219/665473/278160_1607534237.jpghttps://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/219/665473/869551_1607534247.jpghttps://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/219/665473/332771_1607534276.jpghttps://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/219/665473/214138_1607534352.jpghttps://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/219/665473/472751_1607534367.jpg

                                                                                                            

 

5. Хто з дітей має шкідливі звички? Вибери відповідні малюнки
https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/219/665473/553019_1607539585.jpg 

6. З’єднай лініями назви   продуктів, які шкідливі, а які корисні:

C:\Users\qwer\Desktop\др\Нова папка\Dydaktychna-hra-4-Korysna-ta-shkidlyva-izha-Anelok.jpg

 

 

Корисна їжа                                                               Шкідлива їжа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. З’єднай лініями назви видів загартовування з відповідними зображеннями.

Картинки по запросу "Сонячні ванни під парасолькою малюнокк""                                                                  Картинки по запросу "вологе обтирання малюнок""

 

Картинки по запросу "плавання малюнок""                                                                Картинки по запросу "прогулянка парком дітей   малюнок"" Картинки по запросу "Сонячні ванни""                    

 

Самооцінювання

 

Самоаналіз

Познач V : Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко

 

 

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

Коментар вчителя ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Інкл
Додано
11 квітня
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку