Діагностична робота №4 з математики

Про матеріал
Діагностична робота з математики у 3 класі . ( Нумерація трицифрових чисел) За матеріалами підручника Н.Листопад. + бланк оцінювання
Перегляд файлу

Дата ___________________ ПІ дитини _________________________________________

Діагностична робота з математики №4

І варіант

Новорічні турботи

1. Вішаємо новорічні гірлянди.   Запиши цифрами числа від числа

вісімсот дев’яносто п’ять до числа дев’ятсот п’ять.

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

2.              Збільш на 600 кожне число.

 

 

Запиши відповіді у порядку збільшення.

_____________________________________________________________________________

3. В своєму листі до діда Мороза Івасик попросив допомогти  виконати «домашку» з математики.  Допоможи Діду Морозу та Івасику.                                              

    Запиши вирази й обчисли їх значення.

Різницю чисел 507 і 500 збільшити втричі

_____________________________________________

Суму чисел 300 і 400 зменшити на різницю цих чисел

_____________________________________________

 

  1.  Сніговик вчився порівнювати вирази. Перевір його роботу.

 

 

 

 

 

 

  1. Сьогодні борсук видав ковзанів більше, ніж 365 пар,

але менше, ніж 370.

Запиши всі розв’язки нерівності  365 ˂ d ˂370.

    _______________________________________________________________________                                   

   6. Витягни зі снігового замету машину Діда Мороза.                                           

100 – а : в, якщо а = 72, в = 8,   якщо а = 36, в = 6

___________________________________________________________

___________________________________________________________

7. Новорічна вистава для третьокласників почнеться о 13:00. Чи встигне доїхати Дід Мороз на свято, якщо виїде о 12:10, а на дорогу витратить 40 хв?

Виконай обчислення та обведи відповідь.       ТАК         НІ

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. До Новорічних свят звірята допомагають Діду Морозу пакувати подарунки. Білочка за одну годину пакує 5 подарунків, а Їжачок – 4. Скільки подарунків вони спакують за 6 годин, якщо працюватимуть разом?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Намалюй свого сніговика за допомогою циркуля.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Самооцінка

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №__________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_____________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№_________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________

 

Дата ___________________ ПІ дитини _________________________________________

Діагностична робота з математики №4

ІІ варіант

У країні Діда Мороза

1. Вішаємо новорічні гірлянди.   Запиши цифрами числа від числа

шістсот дев’яносто шість  до числа сімсот шість.

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

2.              Збільш на 500 кожне число.

 

 

Запиши відповіді у порядку зменшення.

_____________________________________________________________________________

3. В своєму листі до діда Мороза Івасик попросив допомогти  виконати «домашку» з математики.  Допоможи Діду Морозу та Івасику.                                              

    Запиши вирази й обчисли їх значення.

Різницю чисел 250 і 200  зменшити в 10 разів

_____________________________________________

Суму чисел 200 і 600 зменшити на різницю цих чисел

_____________________________________________

 

  1.  Сніговик вчився порівнювати вирази. Перевір його роботу.

 

 

 

 

 

 

  1. Сьогодні борсук видав ковзанів більше, ніж 35 пар,

але менше, ніж 38.

Запиши всі розв’язки нерівності  35 ˂ d ˂ 38.

    _______________________________________________________________________                                   

   6. Витягни зі снігового замету машину Діда Мороза.                                           

200 + а : в, якщо а = 72, в = 8,   якщо а = 36, в = 6

___________________________________________________________

___________________________________________________________

7. Новорічна вистава для третьокласників почнеться о 13 год і  триватиме 40 хв.

О котрій годині закінчиться вистава?

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  8. До Новорічних свят звірята допомагають Діду Морозу пакувати подарунки. Білочка за 2 год пакує 10 подарунків. Скільки подарунків вона спакує за 6 год?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Намалюй свого сніговика за допомогою циркуля.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Самооцінка

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №__________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_____________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№_________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________

 

Бланк оцінювання

 діагностичної  роботи з математики № 4

 «Нумерація трицифрових чисел. Величини. Задачі на спільну роботу»

для 3 класу

( Підручник  Н. Листопад)

 

Очікувані результати навчання

Номер завдання

Рівень досягнення

виконує додавання та віднімання  на основі нумерації чисел; [4 МАО 4.3]

1, 2, 3

 

володіє навичкою табличного множення і ділення;  [3 МАО 4.3]

6, 8 

 

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [4 МАО 4.3], [4 МАО 4.8]

5, 6

 

встановлює відношення рівності і нерівності між числовими виразами, виявляє та виправляє помилки; [4 МАО 4.2], [2 МАО 2.2]

4

 

будує коло за допомогою циркуля, обирає доцільну мірку для вимірювання величини;

[3 МАО 4.7]

9

 

розв’язує задачі на спільну роботу; на визначення часу закінчення події; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

7, 8

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Самойленко Ольга Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бузон Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
21 грудня 2020
Переглядів
6537
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку