Діагностична робота з української мови
Дата___________________________________
Уч______________ 2- класу _____________________________________________________
(Прізвище,ім’я)
1.Диктант
2. Підкресли в диктанті іменники однією лінією( — ), дієслова - двома (=)
3. Знайди в диктанті трискладові слова. Запиши, поділяючи їх рисками для переносу.
4.Встанови відповідність:
1)Легенда- А)Коротка розповідь, яка допомагає нам зробити мудрий висновок.
2)Прислів’я- Б)Народна оповідь про казкову фанта- стичну подію ,пов’язану з певною місцевістю чи героєм.
3)Притча - В)Короткий народний вислів, що містить певний висновок.
|
А |
Б |
В |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
5. Випиши із довідки лише прикметники:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________ ____________
ДОВІДКА : зоря, сумний, сонце, щаслива, думає, золоте, читають, день, українські .
6.Познач рядок , у якому записані іменники лише у множині:
а) пісня,веселка,річка;
б) ножиці,діти,меблі;
в) учні,дерево,машина.
7.Якщо деякі завдання було важко виконати, напиши, чого ще тобі слід навчитись.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ ____