Діагностична робота № 6 з теми
«Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел»
ПІ_____________________________________Дата_______________________
ВАРІАНТ І
1.Виконай обчислення письмово.
567 + 285 – 358 = 1000 – 305 + 108 =
2. Підкресли числа, що є розв’язками нерівності 789 < с < 903
709, 805, 78, 500, 890, 902, 909, 900, 800.
3. Обчисли. Дізнайся корисну інформацію – довжину річок на території України.
4. Розв’яжи задачу.
Подорож катером по Дніпру розпочалася о першій годині дня і тривала 4 год. О котрій годині закінчилася подорож?
5. Розв’яжи задачу.
Відстань від Миколаєва до Дніпра становить 325 км, а від Дніпра до Харкова – на 108 км коротша. Яка відстань від Миколаєва до Харкова через Дніпро?
6. З’єднай малюнки з виразами. Застосуй письмовий прийом обчислення.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач V |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
Бланк оцінювання діагностичної роботи № 6 з математики
«Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел»
|
3, 4, 5, |
1, 3, 6 |
3, 4, 5 |
3, 4, 5 |
2, 4, 5 |
2 |
2, 6 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
Здійснює обчислення усно та письмово. |
Перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різни ми спо собами; виявляє та виправляє помилки |
Обирає спосіб розв’язання проблемної ситуації. Розв’язує задачі |
Аналізує проблемну ситуацію, добирає числові дані, необхідні для розв’язання проблемної ситуації |
Розрізняє істинні та хибні числові нерівності |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
Рівень досягнення |
|
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота № 6 з теми
«Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел»
ПІ_____________________________________Дата_______________________
ВАРІАНТ ІІ
1.Виконай обчислення письмово.
545 – 298 + 579 = 1000 – 785 + 209 =
2. Підкресли числа, що є розв’язками нерівності 563 < с < 688
500, 600, 57, 621, 690, 660, 1000, 601, 687.
3. Обчисли. Дізнайся корисну інформацію – довжину річок на території України.
4. Розв’яжи задачу.
Вистава в ляльковому театрі розпочалася опівдні та тривала 1 год. О котрій годині закінчилася вистава?
5. Розв’яжи задачу.
Відстань від Одеси до Миколаєва становить 133 км, а від Миколаєва до Кривого Рогу – на 43 км довша. Яка відстань від Одеси до Кривого Рогу через Миколаїв?
6. З’єднай малюнки з виразами. Застосуй письмовий прийом обчислення.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач V |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
Бланк оцінювання діагностичної роботи № 6 з математики
«Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел»
|
3, 4, 5, |
1, 3, 6 |
3, 4, 5 |
3, 4, 5 |
2, 4, 5 |
2 |
2, 6 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
Здійснює обчислення усно та письмово. |
Перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різни ми спо собами; виявляє та виправляє помилки |
Обирає спосіб розв’язання проблемної ситуації. Розв’язує задачі |
Аналізує проблемну ситуацію, добирає числові дані, необхідні для розв’язання проблемної ситуації |
Розрізняє істинні та хибні числові нерівності |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
Рівень досягнення |
|
|
|
|
|
|
|