Дата_______________________ Прізвище,ім'я_________________________________
Діагностична робота № 6
«Простіші випадки множення та ділення в межах 1000»
І варіант
70 ∙ 1 + 6 ∙ 0 20 ∙ 3 + 400 : 2
0 : 4 + 8 ∙ 6 42 ∙ 3 – 26
50 ∙ 10 : 100 400:10 + 59
12 • 1 = 1 • 64 = 7 • 0 = 0 : 8 = 14 : 14 =
Х : 6 = 10 2 • Х = 800
41 : 8 = 33 : 5 = 27 : 6 = 18 : 4 =
Маса однієї качки 3 кг. Яка маса 250 таких качок.
Знайди значення виразу: (500 - а) : (а : 10), якщо а = 500
Оціни себе. Ці завдання були для мене:
Бланк оцінювання діагностувальної роботи з математики
за темою «Простіші випадки множення та ділення в межах 1000»
Очікувані результати навчання |
Номер завдання |
Рівні результатів навчання учнів* |
Результати виконання завдань** |
застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] |
1,2,3 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] |
1,2,3,4 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8]; |
3 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
розв’язує прості і складені сюжетні задачі; [3 МАО3.1] |
5 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
6 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] |
1,6 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3] |
4 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
Рівні результатів навчання учнів
Початковий – учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.
Середній – учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.
Достатній – учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.
Високий – учень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.
Результати виконання завдань діагностичної роботи
розв’язання правильне і в повному обсязі
більше правильно розв’язаних завдань
більше неправильно розв’язаних завдань
розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання
Дата_______________________ Прізвище,ім'я_________________________________
Діагностична робота № 6
«Простіші випадки множення та ділення в межах 1000»
ІІ варіант
40 ∙ 1 + 0 ∙ 7 30 ∙ 3 + 800 : 2
0 : 9 + 9 ∙ 7 52 ∙ 3 – 56
60 ∙ 10 : 100 300:100 + 48
2. Обчисли
2• 1 = 6• 1 = 0• 5 = 7 • 0 = 4 •10 = 3. Розв'яжи рівняння
Х : 9 = 10 3 • Х = 600
4. Виконай ділення з остачею
42 : 5 = 34 : 8 = 28 : 6 = 19 : 5 =
5. Розв’яжи задачу. Маса однієї гуски 5 кг. Яка маса 230 таких гусок.
6. Знайди значення виразу: (300 - а) : (а : 10), якщо а = 300
Оціни себе. Ці завдання були для мене
Бланк оцінювання діагностувальної роботи з математики за темою
«Простіші випадки множення та ділення в межах 1000»
Очікувані результати навчання |
Номер завдання |
Рівні результатів навчання учнів* |
Результати виконання завдань** |
застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] |
1,2,3 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] |
1,2,3,4 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8]; |
3 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
розв’язує прості і складені сюжетні задачі; [3 МАО3.1] |
5 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
6 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] |
1,6 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3] |
4 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
Рівні результатів навчання учнів
Початковий – учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.
Середній – учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.
Достатній – учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.
Високий – учень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.
Результати виконання завдань діагностичної роботи
розв’язання правильне і в повному обсязі
більше правильно розв’язаних завдань
більше неправильно розв’язаних завдань
розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання