18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Діагностична робота з математики №6 з теми «Простіші випадки множення та ділення в межах 1000»

Про матеріал
Діагностична робота з математики № 6 з теми «Простіші випадки множення та ділення в межах 1000» містить завдання для учнів в двох варіантах, а також таблицю з очікуваними результатами та індексами для вчителя
Перегляд файлу

Дата_______________________                    Прізвище,ім'я_________________________________

Діагностична робота № 6

«Простіші випадки множення та ділення в межах 1000»

І варіант

  1. Обчисли вирази

70 ∙ 1 + 6 ∙ 0                                      20 ∙ 3 + 400 : 2

 

0 : 4 + 8 ∙ 6                                        42 ∙ 3 – 26

 

50 ∙ 10 : 100                                     400:10 + 59

  1. Обчисли

12 • 1 =                  1 •  64 =                     7 • 0 =                 0 : 8 =                  14 : 14 =       

 

  1. Розв'яжи  рівняння

 Х : 6 = 10                              2 • Х = 800                      

  1. Виконай ділення з остачею

41 : 8 =                      33 : 5 =                    27 : 6 =                             18 : 4 =

 

  1. Розв’яжи задачу.

Маса однієї качки 3 кг. Яка маса 250 таких качок.

 

 

 

 

Знайди значення виразу:    (500 - а) : (а : 10),  якщо а = 500

 

 

 

 

Оціни себе.                            Ці завдання були для мене:

    

 

 

Бланк оцінювання діагностувальної  роботи з  математики 

 за темою «Простіші випадки множення та ділення в межах 1000»

Очікувані результати навчання

Номер завдання

Рівні результатів навчання учнів*

 

Результати виконання завдань**

застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

1,2,3

П

 

С

 

Д

 

В

 

володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3]

1,2,3,4

П

 

С

 

Д

 

В

 

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих  компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8];

3

П

 

С

 

Д

 

В

 

розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

[3 МАО3.1]

5

П

 

С

 

Д

 

В

 

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

 [3 МАО 4.8]

6

П

 

С

 

Д

 

В

 

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3]

1,6

П

 

С

 

Д

 

В

 

виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3]

4

П

 

С

 

Д

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                  

 

 

 

 

Рівні результатів навчання учнів

 

Початковий  учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.

Середній  учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.

Достатній  учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.

Високийучень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.

 

Результати виконання завдань діагностичної роботи

 

          розв’язання  правильне і в повному обсязі

          більше правильно розв’язаних завдань

          більше неправильно розв’язаних завдань

          розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання

 

Дата_______________________                    Прізвище,ім'я_________________________________

Діагностична робота № 6

«Простіші випадки множення та ділення в межах 1000»

ІІ варіант

  1. Обчисли вирази

40 ∙ 1 + 0 ∙ 7                                30 ∙ 3 + 800 : 2

0 : 9 + 9 ∙ 7                                  52 ∙ 3 – 56

60 ∙ 10 : 100                                300:100 + 48

2. Обчисли

 2• 1 =                     6• 1 =                        0• 5 =                        7 • 0 =                      4 •10 =       3.              Розв'яжи  рівняння

                          Х : 9 = 10                                 3 • Х = 600 

 

     4. Виконай ділення з остачею

42 : 5 =                     34 : 8 =                       28 : 6 =                             19 : 5 =   

5. Розв’яжи задачу. Маса однієї гуски 5 кг. Яка маса 230 таких гусок.

6. Знайди значення виразу: (300 - а) : (а : 10),  якщо а = 300        

 

 

 

 

Оціни себе.                            Ці завдання були для мене

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностувальної  роботи з  математики   за темою

«Простіші випадки множення та ділення в межах 1000»

Очікувані результати навчання

Номер завдання

Рівні результатів навчання учнів*

 

Результати виконання завдань**

застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

1,2,3

П

 

С

 

Д

 

В

 

володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3]

1,2,3,4

П

 

С

 

Д

 

В

 

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих  компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8];

3

П

 

С

 

Д

 

В

 

розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

[3 МАО3.1]

5

П

 

С

 

Д

 

В

 

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

 [3 МАО 4.8]

6

П

 

С

 

Д

 

В

 

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3]

1,6

П

 

С

 

Д

 

В

 

виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3]

4

П

 

С

 

Д

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   Рівні результатів навчання учнів

 

Початковий  учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.

Середній  учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.

Достатній  учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.

Високийучень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.

 

Результати виконання завдань діагностичної роботи

 

          розв’язання  правильне і в повному обсязі

          більше правильно розв’язаних завдань

          більше неправильно розв’язаних завдань

          розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Проць Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шаля Клавдія Іванівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
16 лютого
Переглядів
4978
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку