Діагностична робота № 2 «Будова слова»
1 варіант
1. Закінчення – це …
А) частина слова без закінчення
Б) частина слова, що змінюється
2. Визнач слова, протилежні за значенням до слова "сумує":
а) радіє, веселиться, сміється
б) плаче, тужить, нудьгує
в) дзвенить, працює, пломеніє
3. Обведи «зайве» слово.
Сир, сирник, сирий, сирний.
Риба, рибка, рибалка, рити, рибалити, риб'ячий. 4. Познач закінчення, основу й корінь у словах: Море, зима, рибалка. 5. Добери до поданих слів споріднені, користуючись таблицею.
Хто? Що? |
Який? Яка? |
Що робить? |
Садівниця
|
|
|
Читання
|
|
|
Самооцінювання
Оцінка вчителя
Діагностична робота № 2 «Будова слова»
2 варіант
1. Основа – це ...
А) частина слова, що змінюється
Б) частина слова без закінчення
2. Визнач слова, протилежні за значенням до слова "сміливий":
а) кмітливий, розумний, добрий
б) боязкий, нерішучий, тихий
в) відважний, хоробрий, безстрашний
3. Обведи «зайве» слово.
Літо, літній, літак, літечко.
Вода, водичка, водити, водний, водолаз. 4. Познач закінчення й основу у словах: Казка, місто, лисиця. 5. Добери до поданих слів споріднені, користуючись таблицею.
Хто? Що? |
Який? Яка? |
Що робить? |
Гра
|
|
|
Малювання
|
|
|
Самооцінювання
Оцінка вчителя