Діагностична робота з мовної теми «Речення. Текст. Мова і мовлення»
ПІ_________________________________ Дата_______________________
1. Що таке текст?
а) речення;
б) слова;
в) зв’язані за змістом речення.
2. Речення-це….
а) текст;
б) словосполучення;
в) група слів,що виражає закінчену думку.
3. З яких частин складається текст?
а ) абзац,речення;
б) зачин, речення, слова;
в) зачин, основна частина, кінцівка.
4. Визнач тип речення за метою висловлювання.
Піди, кицю, по водицю, та не впади у криницю!
а ) питальне;
б) спонукальне;
в) розповідне.
5. Познач речення, які утворюють текст.
А) Після літа настає осінь. Через село протікає річка. Школярі ходили збирати гриби. Випав пухнастий сніг.
Б )Після літа настає осінь. Восени сонце менше гріє. Дме холодний вітер. Сірі хмари вкривають небо. Часто йдуть дощі.
В) Часто йдуть дощі. Дме холодний вітер. Після літа настає осінь. Восени сонце менше гріє.
6. З поданих слів склади і запиши речення.
Виріс, на, жолудь, гілці.
Письменники, оповідання, вірші, і, писали.
7. До тексту можна дібрати:
а ) абзац;
б) слова;
в) заголовок.
8. Які бувають тексти:
а ) текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування;
б) текст-повідомлення, текст-опис, текст-міркування;
в) текст-спостереження, текст-опис, текст-міркування.
9. На які види поділяють мовлення?
а ) виразне мовлення;
б) чітке мовлення;
в) усне й писемне мовлення.
10. Яким має бути усне мовлення?
а ) чітким, правильним, зрозумілим;
б) каліграфічним, розбірливим, охайним, грамотним;
в) виразним, охайним, каліграфічним.
11. Яким має бути писемне мовлення?
а ) чітким, правильним, зрозумілим;
б) каліграфічним, розбірливим, охайним, грамотним;
в) виразним, охайним, каліграфічним.
12. Яка мова є державною мовою України?
Державною мовою України - _______________________ мова.
Самоаналіз |
Мені дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
Мені було важко |
Познач V (Як тобі було виконувати завдання?)
|
|
|
|