Діагностична робота для 2 класу по темі "Ідеї-винаходи-відкриття"

Про матеріал
Діагностична робота для 2 класу по темі "Ідеї-винаходи-відкриття" до підручника «Я досліджую світ», відповідно до Типової освітньої програми розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна. Підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) / О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2019. В роботі використані деякі завдання з діагностичної роботи, запропонованої авторським колективом.
Перегляд файлу

                                          Я досліджую світ

Діагностична робота  № 7  з інтегрованої теми «Ідеї-винаходи-відкриття»

Дата _________________

Прізвище, ім'я__________________________________________

 

I варіант

  1.Продовж речення. Повітря належить:

А) до живої природи

Б) до неживої природи

В) до живої та неживої природи

 

 2. Обери рядок, у якому записано властивості повітря:

 А)пружність, теплопровідність, розширення  при нагріванні

 Б)безбарвність, відсутність запаху,  відсутність смаку

 В)не має запаху, не має смаку, не має кольору, прозоре, заповнює всі  порожнини, легше за воду,  погано розчиняється у воді .

3. Однією із найважливіших складових повітря є:

А) кисень;

Б) вуглекислий газ;  

В) азот .

4. Рух повітря вздовж поверхні Землі, це:               

_______________________________________________________________

 

 5. Поєднай слово з його значенням.

 

 Винахід                                                                                                                      

                                                                                                            

 

 

 

 

 Відкриття                                                          

                                                                              

 

6. Обведи  ті  риси  характеру, які  допомагають  людині  втілювати  ідеї в життя.

Старанність, дратівливість, старанність, байдужість, оптимізм, лінощі упертість, хитрість, рішучість, чесність, допитливість, нетерплячість, наполегливість.

 

 

 7. Познач символом «✓»  предмети, які також виготовлені з гуми.               

              

 

8. Допиши речення:  Підвіконня їхнього будинку прикрашало багато кімнатних _____________________. Вона взяла шматочок, посадила в горщик, щедро полила   _________________, посипала родзинками та шоколадними крихтами.  

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

досягає результату з допомогою вчителя

  ! потребує значної уваги і допомоги

                                

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Діагностична робота  № 7  з інтегрованої теми «Ідеї-винаходи-відкриття»

Дата _________________

Прізвище, ім'я__________________________________________

 

IІ варіант

1. Продовж речення. Повітря належить:

А)до живої природи

Б)до неживої природи

В)до живої та неживої природи

 

2.Повітря в природі зустрічається:                 

А) тільки в газоподібному стані;

Б) у 3-х станах (твердому, рідкому, газоподібному);

В) у 2-х станах (рідкому і твердому)

 

3. Найбільше в повітрі міститься:

а) кисню;

б) вуглекислого газу;  

в) азоту. 

 

4. Рух повітря вздовж поверхні Землі, це:   

________________________________________________________________        

 

 

 5.Запиши слова з довідки у дві колонки.

Винаходи

Відкриття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Слова для довідки: Марс, зорі, велосипед, сила тяжіння, мікроскоп, пеніцилін, дзеркало, розетка, рух планет, ножиці.

6. Поміркуй, які властивості має ґума. Обведи відповідні літери.

А) Не пропускає воду.  Б) Пропускає воду.  В) Пружна .

Г) Крихка . Ґ) Еластична . Д ) Міцна.

 

 7. Розглянь хмару слів із назвами рис характеру, притаманними винахідникам. Впиши у хмару свої слова- риси характеру винахідника.

 

 

  8. Допиши речення

А в горщику ____________  так і не проросло.

Мішковинці сподобалося вимішувати  _________________, а потім формувати кругленькі печивка.

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каленіченко Оксана Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня 2020
Переглядів
11520
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку