Конспект уроку для учнів 2 класу з інтегрованого курсу "Я досліджую світ"

Про матеріал
Конспект уроку розробила студентка-практикантка 4 курсу педагогічної академії. Конспект із інтегрованого курсу "ЯДС" для учнів 2 клас на тему "Потреби людини"
Перегляд файлу

Дата: 23.01.2020

Предмет: Я досліджую світ

Тема: Потреби людини

Мета:  сформувати в учнів поняття про потреби, дати їм класифікацію;   розвивати пізнавальні інтереси в учнів, логічне мислення, формувати вміння працювати з різними джерелами знань, порівнювати, узагальнювати, робити висновки;   виховувати творчу  активність, самостійність у формуванні нових знань.

Обладнання: презентація

Хід уроку

І Організаційний момент

ІІ Актуалізація опорних знань

1. Перевірка д\з

- Що таке традиція?

- Які є сімейні традиції?

- Які свята святкують у січні? У лютому? На весні?

ІІІ Мотивація навчальної діяльності

  •                   Сьогодні на уроці ми вияснимо, що необхідно людині для життя? Познайомимось з новим поняттям «потреба».
  1.               Словникова робота

Потре́би — це необхідність для людини таких умов, що забезпечують її існування і самозабезпечення.

IV  Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення

Потреба – те, що вам необхідне, і те, що б вам хотілося б мати.

- Є такі види потреб:
1.    матеріальні: в їжі, одязі, предметах побуту, житлі (вони вважаються базовими)
2.    духовні: в освіті, в підвищенні кваліфікації, в художній творчості, в розвитку науки та мистецтва
3.    соціальні: в медичному обслуговуванні, в вихованні дітей, у вільному часі, в гідних умовах праці і навчання.

2. Створення проблемної ситуації

Вчитель

  •                   До нас на урок завітав незвичайний гість. А хто він, дізнаєтесь, відгадавши загадку.

Гостроносий і малий,

Сірий, тихий і незлий.

Вдень ховається, вночі

Йде шукать собі харчі.

Весь із тонких голочок

Як він зветься?

Намалюйте їжачка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •                   Чому їжачок вдень ховається, а вночі йде на полювання?
  •                   Отже, їжачкові потрібна –

 

/Вчитель вивішує картку з написом на дошці/

  •                   А де він ховається?
  •                   Отже, йому необхідне

 

 

/Вчитель вивішує картку з написом на дошці/

  •                   Чому їжачок мандрує по лісу?
  •                   Йому потрібна

 

 

/Вчитель вивішує картку з написом на дошці/

  •                   Повторимо, будь ласка, що ж треба їжачкові для життя?

3. Робота з підручником

- Розгорніть підручник на ст.14

- Які потреби можуть бути у людини?

- Прочитаємо термін у рожевій рамочці.

Потреба – те, що вам необхідне, і те, що б вам хотілося б мати.

- Розглянемо зображенні потреби .

- Нумо поміркуємо, які потреби тут для нас першочергові, а які – другорядні.

- Розглянемо малюнки на ст. 15., що ми бачимо?

- Наведіть приклади нематеріальних потреб.

- Тобто, матеріальні це які? Ті, що можемо купити за гроші. А нематеріальні?

- Прочитаємо вірш усі разом, усі слідкуємо.

- Які потреби у хлопчика?

- Які потреби у бабусі?

- Чому у них різні потреби?

V Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота в парі

- Обговоріть у парі, які потреби можуть бути у хлопчика, у дівчинки, у дорослої людини, у дитини.

 

 

2.Вправа «Що люблять тваринки»

- З’єднай лініями тваринок з їхніми потребами.

Результат пошуку зображень за запитом кісточка для собаки"

 

 

 

 

VІ. Підсумок уроку

Вправа «Мікрофон»

  • Яким словом ми можемо назвати наші бажання?
  • Назвіть потреби нашого їжачка?
  • А які потреби у вас?
  • У ваших батьків?
  • У нашого класу?

/Відповіді дітей/.

 

VII Д\з

Ст. 14-15. Творче завдання: за допомогою малюнка відобразити свою найголовнішу потребу

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колинько Илона
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 січня 2020
Переглядів
7199
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку