Конспект уроку з інтегрованого курсу " Я досліджую світ" 2 клас

Про матеріал
Матеріали для уроку Я досліджую світ 2 клас на тему "Навчання та життєвий успіх". Розроблений студенткою 4 курсу педагогічної академії
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

1. Рішучість 2 Чесність 3. Працьовитість 4. Лінь 5. Охайність

Номер слайду 3

УСПІХ

Номер слайду 4

Леся Українка

Номер слайду 5

Олександр Усик

Номер слайду 6

Андрій Шевченко

Номер слайду 7

Джамала

Номер слайду 8

“ Хочеш бути щасливим – не будь лінивим ”Народна мудрість

Номер слайду 9

Робота в групах. Складіть поради “ Як досягти успіху ”

Перегляд файлу

Дата: 27.01.2020

Предмет: Я досліджую світ

Тема: Навчання і життєвий успіх

Мета: формувати поняття про освіту як складову успіху людини в житті, розширити уявлення про те, що школа дає основу знань використовуючи інтерактивні методи навчання;

навчити учнів аналізувати, узагальнювати інформацію, використовувати набуті знання у житті;

розвивати уяву, творчість, мислення, віру в свої сили, виховувати якості, які необхідні для досягнення успіху: працьовитість, допитливість, уважність, організованість.

Обладнання: презентація, картки із завданням.

Хід уроку

І Організаційний момент

ІІ Актуалізація опорних знань

1. Перевірка д\з

- Що таке гроші?

- Що в давнину відігравало роль грошей?

- Які гроші виникли перші? ( монети чи паперові гроші)

- Як називаються українські гроші?

- Назвіть банкноту найменшої вартості \ найбільшої вартості в Україні.

ІІІ Повідомлення теми та мети уроку

  1. 1. Розгадування кросворда

- Послухайтерізніситуації з життядітей, дайте відповідь на запитання одним словом.

- Про яку рису характеру йдеться?

1) Василькосамостійноприймаєрішення та виконуєїх. Яка риса характеру  притаманнахлопчикові?  (Рішучість)

2) Ненароком Андрійкорозбивулюблену мамину чашку. Хлопчик дужезлякався.  «А можекраще не признатисямамі?»  Увечері,  коли мама повернулася з роботи, синпобіг до матусі і промовив: «Пробачтемені, матусю, я ненароком розбив вашу улюблену чашку». Мама навіть не розсердилася, а погладила хлопчика по голівці і сказала: «Спасибі, мій хлопчику». «За що?» - не зрозумівсин. «За правду». (Чесність)

3) Дідусь Лесика копає грядку. Віндуже старенький, йомуважко, пітзаливаєочі. Цепобачивонук. Віншвидкопобіг до дідуся, забрав лопату і докопав грядку. (Працьовитість)

4) Мама попросила Олю підместикімнату, але вона вирішила, щокращепереглянемультфільм по телевізору, а кімнатупідмете бабуся. (Лінь)

5) Петрик, коли приходить зішколи, миє руки, переодягається, складаєречі і обов’язково чистить взуття. (Охайність)

- Чи можете знайтиключове слово? (Успіх)

http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/13824/content/12.jpg

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку

 - Розгорніть підручник на сторінці 18 і прочитайте тему нашого уроку.

 - Які ваші припущення, про що піде мова на уроці?

-                                  Створення асоціативного куща.   

- Які асоціації викликає слово «успіх» ? 

                                            Мозковий штурм.

- Якщо ви добре заспівали пісню, і вам зааплодували – це успіх ?

- Якщо грали в якусь гру і перемогли – це успіх ?

- Якщо ви чогось прагнули і досягли мети – це успіх ?

- Так що таке успіх?

- Успіх – це позитивний наслідок роботи та справи; значні досягнення, вдача,досягнення мети.

IV Вивчення нового матеріалу

- Сьогодні ми спробуємо зрозуміти, чому одні люди  успішні,  а інші – ні,  як  досягти   успіху.

1. Робота з підручником

- Розгорніть підручник на ст. 18

- Як ви вважаєте, яких людей називають успішними?

- Розглянемо фотографії. Чи можна назвати зображених на світлинах людей успішними? Чому?

- Як ви розумієте прислів’я  «Чого навчишся, того за плечима не носити»?

- Тобто, те, чого ви навчитесь  ви буде завжди використовувати у своєму житті.

- Розглянемо зображення на ст. 19

- Хто із зображених дітей зможе досягнути успіху в житті? Чому?

- Отже, можемо зробити висновок, що навчання може дати нам змогу зробити своє життя успішним.

- Прочитаємо вірш.

- Чому автор вірша закликає вас добре вчитися?

- Тому, що все, що ми вміємо і знаємо, і все що будемо знати і будемо вміти, ми будемо використовувати у майбутньому, усі наші зання будуть супроводжувати нас протягом усього життя.

2. Розгляд потретів успішних людей

В усі часи були і є нині люди, які багато досягли в житті. Таких людей називають успішними. У них завжди є чого повчитися.

 - Чи знаєте ви таких людей?

 - У чому проявився успіх цих людей?

(На окремій дошці портрети відомих людей України: Леся Українка, Олександр Усік, Андрій Шевченко, Джамала)

Випадкових перемог не буває. Успіх приходить до тих, хто багато працює, рухається вперед. Народна мудрість говорить: «Хочеш бути щасливим – не будь лінивим». Бо все у світі здобувається людською працею: зводяться будинки, будуються мости, вирощується хліб. І все це для людини, щоб вона була сита, здорова, весела і щаслива, а «без труда нема плода».

3. Аналізування казок

«Казка про хлопчика Абихто»

Казна-коли, казна-де жив хлопчик Абихто.

 

Прокидався будь-коли, вмивався абияк, знехотя, аби ніхто не сварив, снідав і йшов куди-небудь, гуляв аби з ким, аж доки не обридало. Повертався додому, думаючи: «Будь що будь, будь як-небудь...».

 

Якось хлопчика запитали: «Ким ти хочеш бути?» Він неохоче відповів: «А мені все одно. Ким-небудь».

 

Так і виріс хлопчик Абихто. Виріс, та так ніким і не став. І прозвали його — Ніхто.

 

Василь Струтинський

 

- Яким був цей хлопчик?

 

- Чому його прозвали Ніхто?

 

- Яку пораду ви дали б хлопчикові?

 

 

«Як Микита став працьовитий»

 

Микита був дуже ледачий. Не хотів як слід працювати та й отримав з граматики двійку.

 

Дали Микиті роботу на літо. Поклав він на столі підручник та й зітхнув тяжко. Треба виконати двісті вправ. Хіба ж таку роботу зробиш!

 

Минув день, минув другий, минув третій. Ось і тиждень минає, а Микита щодня тільки гляне на книжку та й зітхне тяжко – тяжко.

 

Втомився хлопець від неробства. Сидить дивиться у вікно. А за вікном під водостічною трубою стоїть порожнє відро. І в нього з труби капає вода – крапля за краплею.

 

Нічого робити Микиті, сидить біля вікна цілий день та все дивиться, як вода капає.

 

А ввечері вийшов, дивиться, а вже піввідра накапало. Наступного ранку було повне відро.

 

Здивувався Микита: виходить , із маленьких краплинок може назбиратися повне відро води!

 

Зітхнув тяжко та й відкрив граматику, і зошит відкрив.

 

Василь Сухомлинський

 

- Яким був Микита?

 

- Чи зрозумів він свою помилку? З чого це видно?

 

- То які ж риси характеру є ворогами успіху? (Байдужість, лінь)

 

- Є й інші риси характеру, які шкодять успіху. Як ви думаєте, які це?

 

V Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота у групах

Складання порад «Як досягти успіху»

VI Підсумок уроку

- Що нового видізналися на уроці?

 - Чи можете ви назвати себе успішною людиною?

 - Розкажіть про свої досягнення.

 - Чого ви прагнете, про що ви мрієте в житті?

Запам’ятайте! Людина не просто проживаєсвоєжиття, вона йогобудує.

Ось вам моя порада.

Будьте:

Працьовитими,
організованими,
рішучими,
активним
допитливими,
акуратними у роботі.

 

VIІ Д\з

Ст. 18-19. Намалювати, малюнок « Ким я бачу себе через 20 років».

 

 

 

zip
Додано
24 січня 2020
Переглядів
3096
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку