Діагностична робота. Мовна тема. "Частини мови"

Про матеріал
Пропоную вашій увазі діагностичну роботу з української мови у 3 класі мовну тему: "Частини мови". Щоб перевірити та узагальнити мовні знання, вміння та навички з даної теми.
Перегляд файлу

Діагностична робота «Частини мови»(3 клас)     1 варіант

Прізвище, ім`я__________________________________________________

1.Прочитайте текст та підкресліть прямою лінією іменники, а хвилястою лінією прикметники.

imageКарпати дивували друзів неповторною красою. Вершини гір одягли білі шапки. Схили закутались у листяні та хвойні дерева. Полонини вкрилися барвистим трав’яним килимом.

2.З`єднай відповідні частини, що пояснюють значення слова.

ПОЛОНИНИ —                                 гуцульський музичний інструмент у вигляді                                                                                  довгої дерев`яної труби.

ГУЦУЛИ —                                        гірські луки в Карпатах.

ТРЕМБІТА —                                    мешканці гірських районів Західної України.

 

3.  Зміни число поданих сполучень слів і запиши.

 кругосвітні подорожі — …____________________________________________ морські порти — …___________________________________________________

 

4.  Розподіли дієслова за часами. 

Співають, створила, розбудить, хвилюються, прийдуть, намалює.

Теперішній час ______________________________________________________

____________________________________________________________________

 Минулий ___________________________________________________________

____________________________________________________________________

 Майбутній __________________________________________________________

 

 

Мені було легко

 

Потребу валася допомога

 

Мені було важко

++Має значні успіхи; 

+ демонструє помітний прогрес;   

V досягає результату з допомогою вчителя; 

! ще потребує уваги і допомоги      

 

Діагностична робота «Частини мови»(3 клас)     2 варіант

Прізвище, ім`я__________________________________________________

1.   Прочитайте текст та підкресліть прямою лінією іменники, а хвилястою лінією прикметники.

imageНа кам’яних схилах Карпат росте квітка едельвейс. До неї може дістатись тільки смілива людина. Бо їй доведеться ризикувати життям. Але гуцульські легені робили це, щоб подарувати коханій дівчині рідкісну квітку. 

2.   З`єднай відповідні частини, що пояснюють значення слова.

ПЕРЕВАЛ —                                            підземні ходи, лабіринти.

АРНІКА   -                                               найнижче і найдоступніше для переходу                                                                    місце в гірському хребті.

КАТАКОМБИ —                                   лікарська трав’яниста рослина з жовтими                                                                  квітками.

3.   Зміни число поданих сполучень слів і запиши.

сонячні дні — …______________________________________________________ старі дерева — …__________________________________________________

4.   Розподіли дієслова за часами

фантазують, подарував, припливуть, біліє, прийде, малював, списали.

Теперішній час_______________________________________________________

____________________________________________________________________ 

Минулий____________________________________________________________

 ____________________________________________________________________

Майбутній___________________________________________________________

 ++Має значні успіхи;  

 

Мені було легко

 

Потребу валася допомога

 

Мені було важко

+ демонструє помітний прогрес;   

V досягає результату з допомогою вчителя;  

! ще потребує уваги і допомоги      

 

pdf
Додано
4 жовтня 2023
Переглядів
662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку