Прізвище, ім`я__________________________________________________
1.Прочитайте текст та підкресліть прямою лінією іменники, а хвилястою лінією прикметники.
Карпати дивували друзів неповторною красою. Вершини гір одягли білі шапки. Схили закутались у листяні та хвойні дерева. Полонини вкрилися барвистим трав’яним килимом.
2.З`єднай відповідні частини, що пояснюють значення слова.
ПОЛОНИНИ — гуцульський музичний інструмент у вигляді довгої дерев`яної труби.
ГУЦУЛИ — гірські луки в Карпатах.
ТРЕМБІТА — мешканці гірських районів Західної України.
3. Зміни число поданих сполучень слів і запиши.
кругосвітні подорожі — …____________________________________________ морські порти — …___________________________________________________
4. Розподіли дієслова за часами.
Співають, створила, розбудить, хвилюються, прийдуть, намалює.
Теперішній час ______________________________________________________
____________________________________________________________________
Минулий ___________________________________________________________
____________________________________________________________________
Майбутній __________________________________________________________
|
|
|
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
Прізвище, ім`я__________________________________________________
1. Прочитайте текст та підкресліть прямою лінією іменники, а хвилястою лінією прикметники.
На кам’яних схилах Карпат росте квітка едельвейс. До неї може дістатись тільки смілива людина. Бо їй доведеться ризикувати життям. Але гуцульські легені робили це, щоб подарувати коханій дівчині рідкісну квітку.
2. З`єднай відповідні частини, що пояснюють значення слова.
ПЕРЕВАЛ — підземні ходи, лабіринти.
АРНІКА - найнижче і найдоступніше для переходу місце в гірському хребті.
КАТАКОМБИ — лікарська трав’яниста рослина з жовтими квітками.
3. Зміни число поданих сполучень слів і запиши.
сонячні дні — …______________________________________________________ старі дерева — …__________________________________________________
4. Розподіли дієслова за часами.
фантазують, подарував, припливуть, біліє, прийде, малював, списали.
Теперішній час_______________________________________________________
____________________________________________________________________
Минулий____________________________________________________________
____________________________________________________________________
Майбутній___________________________________________________________
++Має значні успіхи;
|
|
|
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги