Діагностична робота. Мовна тема. "Значення слова та будова слова"

Про матеріал
Пропоную вашій увазі діагностичну роботу з української мови у 4 класі мовну тему: "Значення слова та будова слова". Щоб перевірити та узагальнити мовні знання, вміння та навички з даної теми.
Перегляд файлу

Діагностична робота1. «Значення слова та будова слова»(4 клас)    

                                              1 варіант

Прізвище, ім`я__________________________________________________

1.   Добери синоніми до поданих слів і запиши. 

 Зразок: ліс, діброва, гай, бір, пуща.

Гарний____________________________________________________________

 Розмовляє_________________________________________________________  Мандрівка_________________________________________________________

2.   Запиши текст, замінивши виділені слова антонімами.

Сходить сонце. У садах заспівали птахи. Почався прекрасний день.

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____

3.   З’єднай стрілочками слово і відповідний до нього фразеологізм.

Швидко                                                                           набрати в рот води

Несподівано                                                                   побити горщики

Мовчати                                                                          мчати як вітер Посваритися                                                                  як сніг на голову

4.   Склади і запиши речення з даним фразеологізмом.

Побити горщики

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

5.   Прочитай ряди спільнокореневих слів. Закресли в кожному ряду «зайве».

*Сон, сонний, безсоння, соняшник, сонливий.

*Двері, дверці, дверцята, дверний, дерев’яний.

*Спілий, співак, співачка, заспівати, приспів.

 

 

6.   Добери спільнокореневі слова до поданого слова. Визнач корінь у словах.

Ніч_________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________

7.   Утвори слова за допомогою префікса при-.

Їхати_________________________________

Йти__________________________________

Ліпити________________________________

8.   Утвори пестливі слова за допомогою суфікса.

Малий кіт___________________________________________________

Руда білка___________________________________________________

9.   Спиши речення, розкривши дужки.

*Човен (до) плив (до) острова._________________________________________

____________________________________________________________________

image*Ріка (в) падає (в) море._______________________________________________

______________________________________________________

*Вітер (з) ривав (з) дерев листя._________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

 

 

 

 

Мені було легко

 

Потребу валася допомога

 

Мені було важко

 

++Має значні успіхи;  

+ демонструє помітний прогрес;   

V досягає результату з допомогою вчителя;  

! ще потребує уваги і допомоги      

 

                                                                                       image

 

 

 

Діагностична робота1. «Значення слова та будова слова»(4 клас)    

                                              2 варіант

Прізвище, ім`я__________________________________________________

1.   Добери синоніми до поданих слів і запиши. 

 Зразок: ліс, діброва, гай, бір, пуща.

Іде________________________________________________________________

 Відважний_________________________________________________________

 Будинок___________________________________________________________

2.   Запиши текст, замінивши виділені слова антонімами.

Закінчився урок. У шкільних коридорах гомін. Школярі відпочивають.

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____

3.   З’єднай стрілочками слово і відповідний до нього фразеологізм.

Мовчати                                                                   як оселедців у бочці

Лінуватися                                                                як кіт наплакав

Багато                                                                         тримати язика за зубами

Мало                                                                           байдики бити

4.   Склади і запиши речення з даним фразеологізмом.

Байдики бити

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

5.   Прочитай ряди спільнокореневих слів. Закресли в кожному ряду «зайве».

*Дим, димар, задимлений, задуманий, диміти.

*Будинок, будувати, будівельник, збудувати, збудити.

*Дорогий, дорога, подорожник, дорожній, доріжка.

 

 

6.   Добери спільнокореневі слова до поданого слова. Визнач корінь у словах.

Піч_________________________________________________________________

____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________

7.   Утвори слова за допомогою префікса пре-.

Мудра__________________________________

Гарний__________________________________

Добра___________________________________

8.   Утвори пестливі слова за допомогою суфікса.

Малий пес___________________________________________________ Рудий кінь___________________________________________________

9.   Спиши речення, розкривши дужки.

*Хлопці (з) їхали (з) гірки.____________________________________________

image____________________________________________________________________

*Автомобіль (по) їхав (по) дорозі.______________________________________

______________________________________________________

* (На) дошці вчителька (на) писала речення.

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

 

 

 

 

Мені було легко

 

Потребу валася допомога

 

Мені було важко

 

++Має значні успіхи;  

+ демонструє помітний прогрес;   

V досягає результату з допомогою вчителя;  

! ще потребує уваги і допомоги      

 

                                                                                       image

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скворцова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
7 жовтня
Переглядів
480
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку