Діагностична робота1. «Значення слова та будова слова»(4 клас)
1 варіант
Прізвище, ім`я__________________________________________________
1. Добери синоніми до поданих слів і запиши.
Зразок: ліс, діброва, гай, бір, пуща.
Гарний____________________________________________________________
Розмовляє_________________________________________________________ Мандрівка_________________________________________________________
2. Запиши текст, замінивши виділені слова антонімами.
Сходить сонце. У садах заспівали птахи. Почався прекрасний день.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____
3. З’єднай стрілочками слово і відповідний до нього фразеологізм.
Швидко набрати в рот води
Несподівано побити горщики
Мовчати мчати як вітер Посваритися як сніг на голову
4. Склади і запиши речення з даним фразеологізмом.
Побити горщики
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5. Прочитай ряди спільнокореневих слів. Закресли в кожному ряду «зайве».
*Сон, сонний, безсоння, соняшник, сонливий.
*Двері, дверці, дверцята, дверний, дерев’яний.
*Спілий, співак, співачка, заспівати, приспів.
6. Добери спільнокореневі слова до поданого слова. Визнач корінь у словах.
Ніч_________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
7. Утвори слова за допомогою префікса при-.
Їхати_________________________________
Йти__________________________________
Ліпити________________________________
8. Утвори пестливі слова за допомогою суфікса.
Малий кіт___________________________________________________
Руда білка___________________________________________________
9. Спиши речення, розкривши дужки.
*Човен (до) плив (до) острова._________________________________________
____________________________________________________________________
*Ріка (в) падає (в) море._______________________________________________
______________________________________________________
*Вітер (з) ривав (з) дерев листя._________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
|
|
|
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
Діагностична робота1. «Значення слова та будова слова»(4 клас)
2 варіант
Прізвище, ім`я__________________________________________________
1. Добери синоніми до поданих слів і запиши.
Зразок: ліс, діброва, гай, бір, пуща.
Іде________________________________________________________________
Відважний_________________________________________________________
Будинок___________________________________________________________
2. Запиши текст, замінивши виділені слова антонімами.
Закінчився урок. У шкільних коридорах гомін. Школярі відпочивають.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____
3. З’єднай стрілочками слово і відповідний до нього фразеологізм.
Мовчати як оселедців у бочці
Лінуватися як кіт наплакав
Багато тримати язика за зубами
Мало байдики бити
4. Склади і запиши речення з даним фразеологізмом.
Байдики бити
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5. Прочитай ряди спільнокореневих слів. Закресли в кожному ряду «зайве».
*Дим, димар, задимлений, задуманий, диміти.
*Будинок, будувати, будівельник, збудувати, збудити.
*Дорогий, дорога, подорожник, дорожній, доріжка.
6. Добери спільнокореневі слова до поданого слова. Визнач корінь у словах.
Піч_________________________________________________________________
____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
7. Утвори слова за допомогою префікса пре-.
Мудра__________________________________
Гарний__________________________________
Добра___________________________________
8. Утвори пестливі слова за допомогою суфікса.
Малий пес___________________________________________________ Рудий кінь___________________________________________________
9. Спиши речення, розкривши дужки.
*Хлопці (з) їхали (з) гірки.____________________________________________
____________________________________________________________________
*Автомобіль (по) їхав (по) дорозі.______________________________________
______________________________________________________
* (На) дошці вчителька (на) писала речення.
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
|
|
|
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги