Календарно-тематичне планування
уроків української мови
до підручника «Українська мова та читання. Частина 1»
(автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова)
3,5 години(56 уроків)
уроку |
Дата уроку |
Дата скориг. |
Тема уроку |
1. |
|
|
Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3) |
Повторюю знання про звуки і букви |
|||
2. |
|
|
Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5) |
3. |
|
|
Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7) |
4. |
|
|
Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9) |
5. |
|
|
Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11) |
6. |
|
|
Правильно наголошую слова (с.11-14) |
7. |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 1. Розповідаю про враження від осінньої природи. С.4 - 6 |
8. |
|
|
Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15) |
9. |
|
|
Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16) |
Спостерігаю за значенням слів. |
|||
10. |
|
|
Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18) |
11. |
|
|
Добираю синоніми й антоніми (с.19-18) |
12. |
|
|
Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22) |
13. |
|
|
Досліджую фразеологізми (с.23-24) |
14. |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 2.Пишу переказ тексту. |
15. |
|
|
Діагностувальна робота№1:списування. |
16. |
|
|
Корегувальна робота. Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова. |
Пригадую будову слова. |
|||
17. |
|
|
Визначаю будову слова (с.25-26) |
18. |
|
|
Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29) |
19. |
|
|
Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31) |
20. |
|
|
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32) |
21. |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 3.Пишу казку про яблуню та березу. |
22. |
|
|
Повторення і закріплення знань про будову слова. Діагностувальна робота №2: діалог (усно). |
Дізнаюся більше про іменники |
|||
23. |
|
|
Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34) |
24. |
|
|
Визначаю рід і число іменників (с.35-37) |
25. |
|
|
Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39) |
26. |
|
|
Змінюю іменники за відмінками (с.39-40) |
27. |
|
|
Визначаю початкову форму іменників (с.41-42) |
28. |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 4 .Висловлюю свою думкую с.13 – 15. |
29. |
|
|
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45) |
30. |
|
|
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47) |
31. |
|
|
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50) |
32. |
|
|
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52) |
33. |
|
|
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55) |
34. |
|
|
Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57) |
35 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 5. Пишу переказ тексту «Дві груші». С.16 – 18. |
36. |
|
|
Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59) |
37. |
|
|
Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61) |
38. |
|
|
Розбираю іменник як частину мови (с.61-62). Повторення і закріплення знань про іменник. |
39. |
|
|
Діагностувальна робота №3: робота з мовними одиницями. |
40. |
|
|
Корегувальна робота. Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65) |
Дізнаюся більше про прикметник. |
|||
41. |
|
|
Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68) |
42. |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 6. Розповідь про улюблений журнал. Діагностувальна робота №4: усний твір. |
43. |
|
|
Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69) |
44. |
|
|
Корегувальна робота. Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71) |
45. |
|
|
Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74) |
46. |
|
|
Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- (с.74-75) |
47. |
|
|
Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77) |
48. |
|
|
Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79) |
49. |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 7. Діагностувальна робота №5: письмовий переказ.с.25-27. |
50. |
|
|
Корегувальна робота. Закріплення і застосування знань про прикметник. |
51. |
|
|
Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-82) |
Пригадую числівники. |
|||
52. |
|
|
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84) |
53. |
|
|
Діагностувальна робота №6: диктант. |
54. |
|
|
Корегувальна робота. Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85) |
55. |
|
|
Закріплення і застосування знань про числівник. |
56. |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 8. Пишу переказ тексту.с.23 – 24. |