Календарне планування з української мови 1 семстр 4 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова) 3,5 години(56 уроків)
Перегляд файлу

                        Календарно-тематичне планування

                    уроків української мови

до підручника «Українська мова та читання. Частина 1»

(автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова)

3,5 години(56 уроків)

 

уроку

Дата уроку

Дата

скориг.

Тема уроку

1.

 

 

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3)

Повторюю знання про звуки і букви

2.

 

 

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)

3.

 

 

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7)

4.

 

 

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)

5.

 

 

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11)

6.

 

 

Правильно наголошую слова (с.11-14)

7.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення 1. Розповідаю про враження від осінньої природи. С.4 - 6

8.

 

 

Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15)

9.

 

 

Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)

Спостерігаю за значенням слів.

10.

 

 

Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18)

11.

 

 

Добираю синоніми й антоніми (с.19-18)

12.

 

 

Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22)

13.

 

 

Досліджую фразеологізми (с.23-24)

14.

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення 2.Пишу переказ тексту.

15.

 

 

Діагностувальна робота№1:списування.

16.

 

 

Корегувальна робота. Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

Пригадую будову слова.

17.

 

 

Визначаю будову слова (с.25-26)

18.

 

 

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29)

19.

 

 

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)

20.

 

 

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32)

21.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення 3.Пишу казку про яблуню та березу.

22.

 

 

Повторення і закріплення знань про будову слова. Діагностувальна робота №2: діалог (усно).

Дізнаюся більше про іменники

23.

 

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34)

24.

 

 

Визначаю рід і число іменників (с.35-37)

25.

 

 

Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39)

26.

 

 

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)

27.

 

 

Визначаю початкову форму іменників (с.41-42)

28.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення 4 .Висловлюю свою думкую с.13 – 15.

29.

 

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45)

30.

 

 

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47)

31.

 

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)

32.

 

 

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52)

33.

 

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

34.

 

 

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)

35

 

 

Розвиток зв’язного мовлення 5. Пишу переказ тексту «Дві груші». С.16 – 18.

36.

 

 

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59)

37.

 

 

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)

38.

 

 

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62). Повторення і закріплення знань про іменник.

39.

 

 

Діагностувальна робота №3: робота з  мовними одиницями.

40.

 

 

Корегувальна робота. Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

Дізнаюся більше про прикметник.

41.

 

 

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

42.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення 6. Розповідь про улюблений журнал.  Діагностувальна робота №4: усний твір.

43.

 

 

Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)

44.

 

 

Корегувальна робота. Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)

45.

 

 

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74)

46.

 

 

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- 

(с.74-75)

47.

 

 

Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)

48.

 

 

Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)

49.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення 7. Діагностувальна робота №5: письмовий переказ.с.25-27.

50.

 

 

Корегувальна робота. Закріплення і застосування знань про прикметник.

51.

 

 

 Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-82)

Пригадую числівники.

52.

 

 

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84)

53.

 

 

 Діагностувальна робота №6: диктант.

54.

 

 

Корегувальна робота. Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85)

55.

 

 

Закріплення і застосування знань про числівник.

56.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення 8. Пишу переказ тексту.с.23 – 24.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Господарисько Людмила Мефодіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
9 жовтня
Переглядів
362
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку