Діагностична робота на тему "Поетичний дивосвіт. Чуття гармонії у слові: Т. Шевченко, Леся Українка, С. Чернілевський, І. Жиленко"

Про матеріал
Трьохрівнева діагностична робота з української літертури. Тестові завдання закритої форми та відповіді на запитання.
Перегляд файлу

                                                    Українська література

                                                              6 клас (НУШ)

                                          Діагностична (контрольна) робота №3.

                  Поетичний дивосвіт. Чуття гармонії у слові: Т. Шевченко, Леся Українка, С. Чернілевський, І. Жиленко

                                                                 І рівень

1.Т.Шевченко народився в селі:

А Калинівка      Б Моринці      В Кирилівка      Г Нагуєвичі

2. Головний  герой вірша Т. Шевченка «Думка»(«Тече вода в синє море»):

А батько       Б мати      В молода дівчина      Г козак

3. Яких птахів побачив ліричний герой і гірко заплакав ( за поезією Т. Шевченка «Думка»):

А журавлів;      Б ластівок      В гусей       Г круків

4. Про що згадує Т. Шевченко на початку поеми «Іван Підкова»:

А про  щасливе життя українського селянства       Б про  нещасливе власне дитинство               В спогади про героїчну минувшину рідного краю, коли «запорожці вміли панувати»                 Г про звільнення поета з кріпацтва

5. Іван Підкова мав козацьке звання:

А осавули      Б сотника      В отамана       Г полковника

6. Крім написання віршів, Леся Українка ще мала талант до:

А музики      Б танців      В театрального мистецтва       Г ораторства

7. Героїня вірша Лесі Українки «Як дитиною, бувало...» не зізналася нікому про:

А щастя       Б біль       В зраду       Г закоханість

8.   Лірична героїня поезії Лесі Українки «Тиша морська» мріє потрапити :

А на безлюдний острів      Б на морський берег       В у край вічного проміння       Г на вершину гори

9. Де відбуваються події в поезії «Співець»Лесі Українки:

   А у лісі       Б у полі       В у гаю       Г на галявині

10. Що прив’язала  мати «мотузочком димудо небес» ( за поезією С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму...»):

А ніч       Б подвір’я       В кухню       Г хату

11. Що забула внучка в бабусі ( за віршем С. Чернілевського):

А черевички       Б босоніжки       В сукню       Г сукню

12. Двоскладова стопа з наголошеним другим складом називається:

А ямб      Б хорей       В пірихій      Г анапест

13. В уривку

                      І осінь їй тихенько опустила

                      Горіховий листок перед вікном

провідним художнім засобом є:

А епітет        Б порівняння      В персоніфікація       Г гіпербола

14. Павою в поезії І. Жиленко «Жар-птиця» називала себе:

А чарівниця      Б ґава      В Жар-птиця      Г ворона

15. Події в поезії І. Жиленко «Підкова» відбуваються:

А напередодні  Нового року      Б під час русального тижня       В після Великодня      Г на Івана Купала

16. Гном із вірша І. Жиленко довгими зимовими ночами:

А катається на лижах     Б  нашіптує дітям казки    В п’є молоко      Г гріється біля каміна

                                                                       ІІ рівень

1.Установіть відповідність .

    Уривок твору                                                                          Автор, назва твору

1 Було колись -  в Україні                                                  А  І. Жиленко «Підкова»

  Ревіли гармати...

2 Я б не лишила тебе в самотині,                                    Б  Леся Українка «Співець»

  Країно моя!

3 А журавлі летять собі                                                    В  Т. Шевченко «Думка»

   Додому ключами.

4 Круг них світився то зелений сніг,                                 Г  Т. Шевченко «Іван Підкова»

  то голубий , то ніжно-фіалковий.                                   Д  С. Чернілевський «Теплота 

                                                                                                   родинного інтиму....»

                                                                ІІІ рівень

Дайте розгорнуту відповідь на одне  із  запитань.

  1. Прочитані поетичні твори з вивченого розділу допомогли мені зрозуміти, що ....
  2. Який із вивчених віршів вам сподобався найбільше? Чим саме? Які настрої та почуття він передає і викликає?
docx
Додано
23 грудня 2023
Переглядів
539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку