Діагностична робота "Нумерація чисел в межах 1000"

Про матеріал
До підручника В. Бевз, Д. Васильєвої "Математика" (у 2-х часинах) Робота містить завдання закритого та відкритого типу, що дозволяють перевірити засвоєння учнями програмових вимог із даної теми. Кожне завдання школярі можуть оцінити за ступенем складності виконання. Квіточки біля завдань потрібно розфарбувати: у зелений колір - якщо труднощів у виконанні не було; у жовтий колір - якщо завдання було складним; у червоний колір - надскладне завдання або дитина не впоралася з ним.
Перегляд файлу

Діагностична робота №3 «Нумерація чисел у межах 1000»

___________________________________________________________                                       _______________

Варіант 1

 

1. Розклади число 480 на розрядні доданки

            А   48 + 0

            Б   400 + 80

            В   40 + 80

 

2.  Переведи число 4м 2дм у сантиметри

            А   420 см

            Б   402 см

            В   42 см

 

3.  У якому рядку всі числа можна поділити на 100?

           А   500, 210, 900, 400

           Б   703, 200, 500, 800

           В   100, 700, 400, 900

 

 

4. Який приклад має ту саму відповідь, що і приклад 250 – 50 + 600?

           А  100 + 700 – 100

           Б  620 – 20 + 200

           В  800 – 400 – 400

 

 

5. Дай відповіді на запитання

 

 

 

            460 грн                            870 грн                        760 грн                       580 грн                      420 грн

                а) Який товар найдешевший? ________________________

                б) Який товар дорожчий за санки та дешевший за ролики? ____________________________

                в) На скільки гривень м’яч дешевше за самокат? 

 

6.  Розташуй подані числа у порядку зростання:  701, 170,  710, 700, 107, 770.

       ____________________________________________________________

7.  Розв’яжи задачу

     Панда важить 120 кг. Верблюд  - на 360 кг важчий за панду. А тигр – на 110 кг легший за верблюда.  Скільки кілограмів важить тигр?


 

 

 

 

 

8.  Обчисли вирази

     320 + 12 • 10 = ______              780 – 600 : 10 = ______               (540 – 300) : 6 = ______

     700 – 550 = _______                  50 • 3 + 50 = _______                   480 + 40 = ______      

 

   Діагностична робота №3 «Нумерація чисел у межах 1000»

___________________________________________________________                                       _______________

Варіант 2

 

1. Розклади число 290 на розрядні доданки

            А   200 + 90

            Б   200 + 9

            В   20 + 90

 

2.  Переведи число 6ц 3кг у кілограми

            А   9 кг

            Б   630 кг

            В   603 кг

 

3.  У якому рядку всі числа можна поділити на 10?

           А   500, 207, 990, 100

           Б   700, 200, 500, 800

           В   140, 705, 400, 970

 

 

4. Який приклад має ту саму відповідь, що і приклад 720 – 120 + 150?

           А  100 + 700 – 100

           Б  620 – 10 + 140

           В  800 – 400 + 300

 

 

5. Дай відповіді на запитання

 

 

 

                     860 кг                                        370 кг                    120 кг                    480 кг                     130 кг

                а) Яка тварина найважча? _______________________________

                б) Яка тварина легша за верблюда та важче за страуса? _______________________________

                в) На скільки кг тигр важче за панду? 

 

6.  Розташуй подані числа у порядку спадання:  300,  530,  305,  350,  500,  503.

       ____________________________________________________________

7.  Розв’яжи задачу

     Дуб росте 380 років. Береза – на 230 років менше за дуб. А сосна – на 210 років більше, ніж  береза.  Скільки років росте сосна?


 

 

 

 

 

8.  Обчисли вирази

     640 + 22 • 10 = ______              280 – 200 : 10 = ______               (760 – 400) : 4 = ______

     800 – 520 = _______                  50 • 5 + 50 = _______                   390 + 30 = ______                      

              

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дубова Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Качура Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
8288
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку