Діагностична робота складена за підручником О.Я. Савченко.
В завданні №7 припустилася помилки в назві вірша, при друкуванні виправте!
Діагностична робота за розділом
"Поезії про дивосвіт природи"
ПІБ:______________________________________________
Дата:_______________________________________
1. До якого жанру відносяться твори вміщенні в цьому розділі?
а) казка
б) байка
в) вірш
г) оповідання
2. Яку картину природи змальовано у вірші Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе»?
а) ліс.
б) степ.
в) море.
3. Які засоби персоніфікації використані у вірші «Дядька Дощ»? Вибери всі правильні відповіді.
а) дощ стоїть
б) дощ одягнувся
в) дощ пустився
г) дощ сміється
4. Які художні засоби використовують для написання віршів? Обери всі правильні варіанти.
а) персоніфікацію б) порівняння
в) абзаци г) зменшено-пестливі слова
5. Обведи в рядках вірша слова, що римуються.
Коли акацій ма́йський цвіт
Запа́х на березі крутому,
З далеких мандрів теплохі́д
Вертався по́ночі додому.
За бо́ртом — хвилі вороні́
І море в темряві гуркоче.
Та ось, як вогник у вікні,
Маяк заблимав серед ночі.
6. Яка головна думка у вірші Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди..»? Напиши!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Встанови відповідність. Поєднай назву вірша з його автором.
«Дядько Дощ» Т. Г. Шевченко
«Шипшина легко віддає плоди» А. Качан
«Розливається Дунай» Л. Костенко
8. Творче завдання.
Напиши який вірш тобі сподобався найбільше . Чим?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Які нові знання ти отримав, читаючи твори цього розділу? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________