ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА. 6 КЛАС. ПРИКМЕТНИК. Варіант І.
Прочитайте текст. Придумайте заголовок. Вставте пропущені букви та апостроф (де потрібно).
__________________________________________________________________
Після підриву окупаційними силами рф Каховської ГЕС на дерев'яних і резинових човнах по затоплених селах плавали українські воїни та жителі Каховки. Волонтери забирали спраглих і голодних людей з дахів будинків, рятували ще живих тварин.
Кош..ня з остан..іх сил тр..малося за стіну, жалібно м..явчало тонен..ким голосочком. Мокре, бе..силе, воно відчайдушно хапалося за жит..я і просило пор..ятунку. В кого? Маля не знало, але вірило в диво. І коли худен..ке мокре тільце відчуло т..пло людських рук, воно ще не розуміло, що таки буде жити!
7 червня 2023-го року в мережі Інтернету кадри пор..ятунку з води рудого кош..няти стали вірусними.
Зараз пухнасте руде чудо живе у місті Хмельницький в сім'ї молодого українського стрімера. 5 вересня під час чергового прямого етеру на одній з онлайн-платформ за 20 хвилин були зібрані тисячі донатів. Хлопець купив дрон-камікадзе, а воїни третьої ОШБр знищили ним російський ворожий танк Т-72, орієнтовна вартість якого сягає 3 млн. доларів. Так котик "помстився" своїм двоногим бездушним кривдникам.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Шануй друга (не)хвастливого, а правдивого.____________________
Дружній череді вовк (не)страшний. ____________________
У доброго господаря і на (не)добрій землі вродить. ______________________
Де (не)втомні руки, там немає скуки. _______________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА. 6 КЛАС. ПРИКМЕТНИК. Варіант ІІ.
Прочитайте текст. Підберіть заголовок. Вставте пропущені букви та апостроф (де потрібно).
Його звати Жовток. І він - наймиліший у світі песик. Пухнастий, м..якен..кий, кумедний і жовтий, немов сон..чко. Тому куди б він не встр..яг своїм довгим нос..ком, з усіх с..туацій виберет..ся у чудовому гуморі та ще й із смаколиком.
Історію про д..вовижного пес..ка написала поетка Юлія Вротна, а ілюстрації до чудової книж..чки намалювала талановита художн..ця Мадіна Козир. 5% коштів від продажу книжки “Щоден..ик жовтого пса” йде на допомогу бе..притульним тваринам, собачим пр..тулкам.
Чи бачив ти очі бездомного песика? Болить цей сумний погляд, правда? Усе живе хоче жити. І не тільки ходити, їсти, пити, але й гратися, любити, спокійно спати в сухому й теплому, безпечному місці.
Чи знаєш ти, як вміють радіти чотирилапі друзі, коли людина вдома, і терпеливо чекати, якщо залишаються самі? Адже вони точно знають, що їхній двоногий друг повернеться, погладить їхню лискучу шерсть, поцілує в чорненький вологий носик!
Вірні друзі - справжнє, безцінне багатство! Шукайте їх, а, знайшовши, бережіть!
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Письменний бачить поночі більше, як (не)письменний вдень. __________________
В чужому домі будь привітливий, а (не)примітливий. ______________________
Пильнуй свого носа, а (не)чужого. ________________________
Б’ють (не)лежачого, а ледачого. _____________________
Головонька наша бідна, що в нас матінка (не)рідна. __________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностична робота з теми
«Прикметник як частина мови» ІІІ варіант (для учнів з ООП)
Прочитай текст, встав пропущені букви і коми. Як потрібно писати слова з / (разом, окремо, через дефіс)?
Мабу…ь не/має чарівнішої пори, ніж сонячна весна. Синьо/оке небо схиляєт…ся над ще сон…ими садками. І жовто/гарячі крокуси і біло/сніжні проліски і сизо/фіалкова сон-трава - усе радіє першому не/сміливому т...плу. Радіє йому тонен...ка бері...ка, на її гілочках уже видно з...лені листочки. Весело гостро/крилі ластівки, високо в блакитному небі співают... не/видимі жайворонки. Пр…красна ти весно!
А) хто? що? Б) який? чий? В) як? де? коли? Г) що робити?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
мамин (будинок), Сергіїв (зошит), вовчі (зуби) - _______________________________________
гарний (будинок), тоненький (зошит), білі (зуби) - ______________________________________
цегляний (будинок), паперовий (зошит), залізні (зуби) - __________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________