ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА. ПРИКМЕТНИК. 6 КЛАС

Про матеріал
Згідно вимог НУШ. Текст і завдання до нього. 2 варіанти + варіант для дітей з ООП.
Перегляд файлу

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА. 6 КЛАС. ПРИКМЕТНИК. Варіант І.

Прочитайте текст. Придумайте заголовок. Вставте пропущені букви та апостроф (де потрібно).

__________________________________________________________________

       Після підриву окупаційними силами рф  Каховської ГЕС на дерев'яних і резинових човнах по затоплених селах плавали українські воїни та жителі Каховки. Волонтери забирали спраглих і голодних людей з дахів будинків, рятували ще живих тварин.

       Кош..ня з остан..іх сил тр..малося за стіну, жалібно  м..явчало тонен..ким голосочком. Мокре, бе..силе, воно відчайдушно хапалося за жит..я і просило пор..ятунку.  В кого? Маля не знало, але вірило в диво. І коли худен..ке мокре тільце відчуло т..пло людських рук, воно ще не розуміло, що таки буде жити!

    7 червня 2023-го року в мережі Інтернету кадри пор..ятунку з води рудого кош..няти  стали вірусними.

      Зараз пухнасте руде чудо живе у місті Хмельницький в сім'ї молодого українського стрімера. 5 вересня під час чергового прямого етеру на одній з онлайн-платформ за 20 хвилин були зібрані тисячі донатів. Хлопець купив дрон-камікадзе, а воїни третьої ОШБр   знищили ним російський ворожий танк Т-72, орієнтовна вартість якого сягає 3 млн. доларів. Так  котик "помстився" своїм двоногим бездушним кривдникам.

  1. Випишіть відносні прикметники ( І абзац). Від яких слів вони утворені?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.  Випишіть  якісні прикметники (ІІ абзац). Від одного з них утворіть ступені порівняння.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Підкресліть усі прикметники (хвилькою - означення, двома рисками - присудок), вкажіть рід і число  ( ІІІ і ІV абзац).
  2. Зробіть словотвірний розбір виділених прикметників.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

  1.  Запишіть слово, розкриваючи дужки:

 Шануй друга (не)хвастливого, а правдивого.____________________

 Дружній череді вовк (не)страшний. ____________________

 У доброго господаря і на (не)добрій землі вродить. ______________________

Де (не)втомні руки, там немає скуки. _______________________

  1. Опишіть котика, використовуючи якісні, відносні, присвійні прикметники.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА. 6 КЛАС. ПРИКМЕТНИК. Варіант ІІ.

Прочитайте текст. Підберіть заголовок. Вставте пропущені букви та апостроф (де потрібно).

 

     Його звати Жовток. І він - наймиліший у світі песик. Пухнастий, м..якен..кий, кумедний і жовтий, немов сон..чко. Тому куди б він не встр..яг своїм довгим нос..ком, з усіх с..туацій виберет..ся у чудовому гуморі та ще й із смаколиком.

      Історію про д..вовижного пес..ка написала поетка Юлія Вротна, а ілюстрації до чудової книж..чки намалювала талановита художн..ця Мадіна Козир. 5% коштів від продажу книжки “Щоден..ик жовтого пса” йде на допомогу бе..притульним тваринам,  собачим пр..тулкам.

      Чи бачив ти очі бездомного песика? Болить цей сумний погляд, правда? Усе живе хоче жити. І не тільки ходити, їсти, пити, але й гратися, любити, спокійно спати в сухому й теплому, безпечному місці.

Чи знаєш ти, як вміють  радіти чотирилапі друзі, коли людина вдома, і терпеливо чекати, якщо залишаються самі? Адже вони точно знають, що їхній двоногий друг повернеться, погладить їхню лискучу шерсть, поцілує в чорненький вологий носик!

       Вірні  друзі - справжнє, безцінне багатство! Шукайте їх, а, знайшовши, бережіть!

  1. Випишіть відносні прикметники ( І абзац) Від яких слів вони утворені?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.  Випишіть якісні прикметники (ІІ абзац), утворіть від одного ступені порівняння.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Підкресліть усі прикметники (хвилькою - означення, рискою - підмет), вкажіть рід і число  ( ІІІ і ІV абзац).
  2. Зробіть словотвірний розбір виділених прикметників.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Запишіть слово, розкриваючи дужки:

 Письменний  бачить поночі більше, як (не)письменний вдень.  __________________
В чужому  домі  будь привітливий, а (не)примітливий. ______________________
Пильнуй свого носа, а (не)чужого. ________________________
Б’ють  (не)лежачого, а ледачого. _____________________
Головонька наша бідна, що в нас  матінка (не)рідна. __________________

  1. Опишіть котика /песика, використовуючи якісні, відносні, присвійні прикметники. Вкажіть їх.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

     Діагностична робота  з теми

«Прикметник як частина мови»  ІІІ варіант (для учнів з ООП)

 

Прочитай текст, встав пропущені букви і коми. Як потрібно писати слова з / (разом, окремо, через дефіс)?

Мабу…ь не/має чарівнішої пори, ніж сонячна весна. Синьо/оке небо схиляєт…ся над ще сон…ими садками. І жовто/гарячі крокуси і біло/сніжні проліски і сизо/фіалкова сон-трава - усе радіє першому не/сміливому т...плу. Радіє йому тонен...ка бері...ка, на її гілочках уже видно з...лені листочки. Весело гостро/крилі ластівки, високо в блакитному небі співают... не/видимі жайворонки.  Пр…красна ти весно!

  1. На яке запитання відповідає прикметник?

А) хто? що?                        Б) який? чий?             В) як? де? коли?       Г) що робити?

  1. Підкресли у тексті прикметники, вкажи число (однина, множина).
  2. Випиши прикметники жіночого роду.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  1. Випиши складні прикметники.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  1. Вкажи, до яких груп за значенням (якісні, відносні, присвійні) належать подані прикметники:

        мамин (будинок), Сергіїв (зошит), вовчі (зуби) -  _______________________________________

        гарний (будинок), тоненький (зошит), білі (зуби) - ______________________________________

        цегляний (будинок), паперовий (зошит), залізні (зуби) - __________________________________

  1. Утвори ступені порівняння від одного прикметника (за вибором).

_____________________________________________________________________________

  1. Опиши тваринку (або пору року), використовуючи прикметники.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Контрольні роботи
Інкл
Додано
31 січня
Переглядів
3339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку