Робота 4. Природа голубої планети.
_____________
(дата)
____________________________________________
( Прізвище та ім’я)
Варіант 1
( Америка, Європа, Африка, Азія,
Австралія, Антарктида):
Найхолоднішим океаном на Землі є…
а) Тихий
б) Атлантичний
в) Північний Льодовитий
Найменшим і наймілководнішим океаном на Землі є…
а) Індійський
б) Північний Льодовитий
в) Атлантичний
Тихий океан
Індійський океан
Атлантичний океан
Цей океан – є найтепліший з усіх океанів.
На півночі цього океану розташований найбільший острів на планеті – Гренландія.
Цей океан є найбільшим і найглибшим на Землі.
5. Склади ланцюг живлення:
________________ риба _______________
6.Що ми можемо зробити для збереження природи океанів?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Робота 4. Природа голубої планети.
_____________
(дата)
____________________________________________
( Прізвище та ім’я)
Варіант 2
( Північна Америка, Південна Америка, Африка, Євразія,
Австралія, Антарктида):
Найтеплішим океаном на Землі є…
а) Індійський
б) Північний Льодовитий
в) Тихий
Найбільшим і найглибшим океаном на Землі є…
а) Тихий
б) Північний Льодовитий
в) Атлантичний
Тихий океан
Північний льодовитий океан
Індійський океан
На узбережжі цього океану можна зустріти білих ведмедів.
У теплих водах цього океану
водяться слонові черепахи,корали, морські змії.
У цьому океані живе найбільша тварина Землі – синій кит.
________________ тюлень _______________
Назви екологічні проблеми Північного Льодовитого океану та шляхи їх вирішення.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
БЛАНК
оцінювання результатів діагностичної роботи № 4
за темою « Природа голубої планети»
учня / учениці 4– ___ класу
Індекс та результат навчання |
Результат виконання завдання |
||||
П |
С |
Д |
В |
||
1 2 3 |
1.9 ПОГ Називає материки та океани. |
|
|
|
|
4
|
2.2 ПОГ Розповідає про різноманітність природи мешканців океанів.
|
|
|
|
|
5 |
2.4 ПОГ Уміє складати ланцюги живлення. |
|
|
|
|
6 |
1.21 ПОГ Називає екологічні проблеми планети й джерела забруднення природи. 12.3 ГІО Ухвалює рішення щодо поводження в природі без заподіяння їй шкоди. |
|
|
|
|
Учитель / учителька знаком «+» (або іншим) позначає результат виконання учнем / ученицею завдання діагностичної роботи:
В — завдання виконане правильно і в повному обсязі
Д — завдання виконане частково неправильно (більше правильно)
С — завдання виконане частково правильно (більше неправильно)
П — завдання виконане неправильно або учень / учениця не приступав / не приступала до виконання завдання