Діагностична робота "Природа восени". 2клас.

Про матеріал
Дана діагностична робота допоможе вчителю перевірити засвоєний рівень знань, умінь і навичок з вивченої теми; дозволить в учнів розвивати уважність, зосередженість, виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Перегляд файлу

Я досліджую світ, 2 клас _____________________________________

Діагностична робота №2 Природа восени.

  1. Розташуй назви осінніх місяців у правильному порядку.

            Листопад

            Вересень

            Жовтень

 

2. Познач прикмети осені.

            Розпускаються бруньки.

            Знижується температура повітря.

            Птахи відлітають у теплі краї.

            Листопад.

 

3.  Продовжи речення.

Птахи, які відлітають в теплі краї, називаються

___________________________________________________________.

Підкреслизайву пташку: горобець, синиця, лелека, дятел, сорока.

4.  Як готуються до зими звірі, які залягають у зимову сплячку?

            Запасають корми.

            Запасають воду.

            Запасають жир під шкірою.

 

5. З’єднай лініями.

Лисиця, заєць     • Роблять запаси на зиму

Ведмідь, їжак     • Запасають багато жиру під шкіру  

Миша, білка       • Змінюють хутро на світле й густе

6. Вибери ознаку, яка характерна для повітря.

            Має смак.

            Має колір.

            Займає увесь простір.

 

Я досліджую світ, 2 клас _____________________________________

Діагностична робота №2 Природа восени.

  1. Розташуй назви осінніх місяців у правильному порядку.

            Листопад

            Вересень

            Жовтень

 

2. Познач прикмети осені.

             Розпускаються бруньки.

             Знижується температура повітря.

             Птахи відлітають у теплі краї.

             Листопад.

 

3.  Продовжи речення.

Птахи, які відлітають в теплі краї, називаються

___________________________________________________________.

Підкреслизайву пташку: горобець, синиця, лелека, дятел, сорока.

4.  Як готуються до зими звірі, які залягають у зимову сплячку?

             Запасають корми.

             Запасають воду.

             Запасають жир під шкірою.

 

5. З’єднай лініями.

Лисиця, заєць     • Роблять запаси на зиму

Ведмідь, їжак     • Запасають багато жиру під шкіру  

Миша, білка       • Змінюють хутро на світле й густе

6. Вибери ознаку, яка характерна для повітря.

             Має смак.

             Має колір.

             Займає увесь простір.

 

7.Познач рядок у якому записано всі стани води.

            легка

            рідкий, твердий, газоподібний

            текуча

 

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Мені було дуже легко.

Мені булф потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Коментар учителя

  • Має значні успіхи
  • Демонструє помітний прогрес
  • Досягає результату за допомогою вчителя
  • Ще потребує уваги та допомого

 

 

 

 

 

 

 

7.Познач рядок у якому записано всі стани води.

            легка

             рідкий, твердий, газоподібний

            текуча

 

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Коментар учителя

  • Має значні успіхи
  • Демонструє помітний прогрес
  • Досягає результату за допомогою вчителя
  • Ще потребує уваги та допомого

 

 

docx
Додано
2 лютого 2023
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку