Я досліджую світ, 2 клас _____________________________________
Діагностична робота №2 Природа восени.
Листопад
Вересень
Жовтень
2. Познач прикмети осені.
Розпускаються бруньки.
Знижується температура повітря.
Птахи відлітають у теплі краї.
Листопад.
3. Продовжи речення.
Птахи, які відлітають в теплі краї, називаються
___________________________________________________________.
Підкреслизайву пташку: горобець, синиця, лелека, дятел, сорока.
4. Як готуються до зими звірі, які залягають у зимову сплячку?
Запасають корми.
Запасають воду.
Запасають жир під шкірою.
5. З’єднай лініями.
Лисиця, заєць • • Роблять запаси на зиму
Ведмідь, їжак • • Запасають багато жиру під шкіру
Миша, білка • • Змінюють хутро на світле й густе
6. Вибери ознаку, яка характерна для повітря.
Має смак.
Має колір.
Займає увесь простір.
Я досліджую світ, 2 клас _____________________________________
Діагностична робота №2 Природа восени.
Листопад
Вересень
Жовтень
2. Познач прикмети осені.
Розпускаються бруньки.
Знижується температура повітря.
Птахи відлітають у теплі краї.
Листопад.
3. Продовжи речення.
Птахи, які відлітають в теплі краї, називаються
___________________________________________________________.
Підкреслизайву пташку: горобець, синиця, лелека, дятел, сорока.
4. Як готуються до зими звірі, які залягають у зимову сплячку?
Запасають корми.
Запасають воду.
Запасають жир під шкірою.
5. З’єднай лініями.
Лисиця, заєць • • Роблять запаси на зиму
Ведмідь, їжак • • Запасають багато жиру під шкіру
Миша, білка • • Змінюють хутро на світле й густе
6. Вибери ознаку, яка характерна для повітря.
Має смак.
Має колір.
Займає увесь простір.
7.Познач рядок у якому записано всі стани води.
легка
рідкий, твердий, газоподібний
текуча
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? |
Мені було дуже легко. |
Мені булф потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Коментар учителя
7.Познач рядок у якому записано всі стани води.
легка
рідкий, твердий, газоподібний
текуча
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Коментар учителя