Діагностична робота "Природні зони України."

Про матеріал
Діагностична робота з теми "Багатства України" розроблена з урахуванням вікових особливостей дітей та відповідає вимогам Нової Української Школи. Містить бланк для оцінювання.
Перегляд файлу

 

Робота 3. Природні зони України.

 

                                                                                            _____________

(дата)

____________________________________________

( Прізвище та ім’я)

Варіант 1

  1. Запиши інформацію про погоду, розшифровуючи умовні знаки та дані температури повітря:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Як змінились погодні умови відповідно до даних на малюнках?

_____________________________________________________________

 

  1. З’єднай лініями залежність між умовами природної зони та її мешканцями і рослинами.

 


            Жаби            

              Верблюди   

              Пальму       

 

 Ялинка        

Не росте у тропіках.

Не мешкають у посушливих місцях.

На півночі можна побачити тільки у приміщеннях, у вазонах.

Не живуть у вологому лісі.


 


  1. Вкажи стрілочками якій зоні характерне вирощування даних рослин.

ЗОНА МІШАНИХ ЛІСІВ

 

                   

                 

 

ЗОНА ЛІСОСТЕПУ

 

 

4. Впиши пропущені слова:

Перед дощем у комах від вологого повітря крила стають важкими, тому вони літають ___________.  Якщо жаби стрибають по землі - _________.  Якщо сонечко, посаджене на долоню, ховається між пальцями, буде _______.  Сорока під стріху лізе - _____________.

 

 

  1. Охарактеризуй природну зону степу за планом:

У якій частині України розташована?_____________

____________________________________________

Які форми земної поверхні переважають?_________

_____________________________________________

Яке літо?_____________________________________

Яка зима?____________________________________

Яка кількість опадів?___________________________

  1. Що впливає на стан природи в Чорному морі?

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Робота 3. Природні зони України.

 

                                                                                            _____________

(дата)

____________________________________________

( Прізвище та ім’я)

Варіант 2

  1. Запиши інформацію про погоду, розшифровуючи умовні знаки та дані температури повітря:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Як змінились погодні умови, відповідно до даних на малюнках?

___________________________________________________________________

  1. З’єднай лініями залежність між умовами природної зони та її мешканцями і рослинами.

 


            Жаби            

              Верблюди   

              Пальму       

 

 Ялинка        

Не росте у тропіках.

Не мешкають у посушливих місцях.

На півночі можна побачити тільки у приміщеннях, у вазонах.

Не живуть у вологому лісі.


  1. Вкажи стрілочками якій зоні характерне вирощування даних рослин.

СТЕП

 

                   

                 

 

ЗОНА МІШАНИХ ЛІСІВ

 

  1. Впиши пропущені слова.

­­­­­­­­­­­­­­­­Якщо ввечері жаби голосно кумкають, наступного дня погода буде ___________ і ___________. Глибокий сніг у січні – будуть _______________. Якщо сонечко, посаджене на долоню, швидко злітає, день буде ______________. Якщо хрущі, літаючи, гудуть – на _________

_____________________ погоду.

 

5.Охарактеризуй природну зону мішаних лісів за поданим планом:

У якій частині України розташована?_____________

____________________________________________

Які форми земної поверхні переважають?_________

_____________________________________________

Яке літо?_____________________________________

Яка зима?____________________________________

Яка кількість опадів?___________________________

6.Назви основні джерела забруднення Азовського моря.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

БЛАНК

оцінювання результатів діагностичної роботи № 3

за темою « Природні зони України»

учня / учениці 4– ___ класу

 

№ завдання

Індекс та результат навчання
відповідно до свідоцтва досягнень

Результат виконання завдання

П

С

Д

В

1

 

1.15      Спостерігає та фіксує зміни елементів погоди.

 

 

 

 

2

3

 

3.4        Пояснює залежність між умовами природної зони, її мешканцями та особливостями діяльності людей.             

 

 

 

 

 

5

 3.2     Характеризує природну зону України за планом .

 

 

 

 

6

12.2 Знає про негативний вплив людини на природу, свідомо та відповідально діє  щодо його зменшення.

 

 

 

 

 

 

 

 


 Учитель / учителька знаком «+» (або іншим) позначає результат виконання учнем / ученицею завдання діагностичної роботи:

В  завдання виконане правильно і в повному обсязі

Д  завдання виконане частково неправильно (більше правильно)

С  завдання виконане частково правильно (більше неправильно)

П  завдання виконане неправильно або учень / учениця не приступав / не приступала до виконання завдання

 

 

 

docx
Додано
18 грудня 2022
Переглядів
1505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку