Діагностична робота розділ 2 5 клас НУШ

Про матеріал
завдання для діагностичної роботи з предмету Досліджуємо історію та суспільство 5 клас НУШ
Перегляд файлу

Варіант 1

Рівень І

1.Продовжи думку: « загострення, непорозуміння, суперечностей унаслідок того, що погляди, думки, цілі чи способи їх досягнення не співпадають, називається…?»

А. компроміс    Б. консенсус     В. конфлікт     Г. мова ворожнечі

2.До досягнення якого віку в України за вами зберігається статус дитини?

А. до 6 років   Б. до 14 років   В. до 16 років     Г. до 18 років

3.Чи погоджуєшся з твердженням?

«Історичним процесом називають причинно-наслідковий безперервний ланцюжок фактів,документів,персонажів  »

А.правдива інформація   Б. ні, неправдива, фейк.

4. З кого складається шкільна громада?

а)учні, вчителі, батьки

б)учні, вчителі

в)вчителі, батьки

г)учні, жителі громади

Рівень 2

5.Встановіть відповідність між поняттями та їх значенням.

1. Фейк

2. "Мова ворожнечі"

3. Толерантність

4. Конфлікт

5. Гідність

а) Агресивні висловлювання, які принижують іншу людину чи групу людей.

б) Здатність взаємодіяти з людьми іншого способу життя, без ворожнечі сприймати думки і погляди, які відрізняються від власних.

в) Усвідомлення (розуміння) людиною своєї цінності і неповторності.

г) Неправдива інформація

д) Загострення непорозуміння, суперечностей унаслідок того, що погляди, думки, цілі чи способи їх досягнення не співпадають .

6. Заповніть таблицю на основі історичного джерела:

Місто було закладене православним, русинським князем Данилом Галицьким як потужна оборонна фортеця на кордонах Галицько-волинського князівства, для боротьби з монголо-татарами, і названо на честь сина князя – Льва. Першу письмову згадку про місто знаходимо в Галицько-волинському літопису під 1256 роком. З цієї дати місто Львів і веде своє літочислення – нашому місту вже більше 750 років.

 Хто?

Де?

Коли?

Чому?

 

 

 

Рівень 3

7. Логотип якого дитячого фонду зображено на малюнку. Яку роль ця організація відіграє у житті дітей?

 

Рівень 4

8. Використовуючи хмарку слів склади розповідь про роль громади у державі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант2

Рівень 1

1.Що називають "Малою батьківщиною"?

А) той край, де ви народилися

Б) той край, куди ви переїхали

В) місце проживання

Г) туди де  ви плануєте переїхати

2. Продовжіть думку: добровільне об’єднання жителів кількох сіл, селищ, міст, що мають єдиний адміністративний центр…..

А   громада   Б  родина   В мала батьківщина Г держава

3. Оберіть ті поняття, які відносяться до інформаційного простору?


  1. Територіальна одиниця.
  2. Громадський простір.
  3. Толерантність.
  4. Медіаграмотність.
  5. Шкільна спільнота.
  6. Компроміс.
  7. Конвенція про права дитини.
  8. Адміністративний центр.
  9. Мас-медіа.
  10. Телебачення.
  11. Дезінформація.
  12. Консенсус.

 

4. Що таке Гідність?

А. позитивні моральні якості людини; достойність; що позначає самоусвідомлення та самоповагу людської особистості.

Б. Дотримання правил та норм поведінки

В. Толерантність

Г. Справедливість та вихованість

Рівень 2

5. Установіть відповідність?

1. Родинне дерево

А) Спільне рішення, в якому враховані думки усіх сторін конфлікту.

2. Біографія

Б). Життєпис окремої людини називають

3. Консенсус

В). Схематичний зв'язок між членами певної сім'ї чи родини.

4. Фейк

Г) Спеціально поширена неправдива інформація.

 

5.Заповніть таблицю на основі історичного джерела:

Того ж 1574 р., Львів, Іван Федоров надрукував перший у Східній Європі друкований підручник — Буквар. Для його укладання використано відомі раніше рукописні посібники для вивчення грамоти, граматичні статті з рукописних збірників різного походження, в тому числі й білорусько-українських. Так, після літер і складів вміщено добірку найважливіших молитов, пізніше — уривки з Книги притч Соломонових про необхідність навчання, різні моралістичні сентенції…..  книжка призначалася для дітей, які вивчали кириличну писемність.

 Хто?

Де?

Коли?

Чому?

 

 

 

 

 


 


Рівень 3

Розляньте малюнок. Визначіть тему малюнка та складіть речення про побачене.

http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/03/23/2022-03-23_1869/images/images-43624.jpg

Рівень 4

Використовуючи хмарку слів склади розповідь про роль громади у державі.

docx
Додав(-ла)
Kuchak Svitlana Stepanivna
Додано
27 листопада 2023
Переглядів
387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку