Діагностична робота №9 з предмету «Я досліджую світ»
на тему: «Світ невидимий» (1)
4 клас (січень)
Оцініть свою роботу
Мені все вдалося |
Мені знадобилася допомога |
Мені ще варто попрацювати |
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Сформовано (˅) / формується |
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними |
1, 2, 3 |
|
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
5, 6, 7, 10 |
|
Оцінювання вчителем
Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
9, 8 |
|
Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб |
4 |
|
Тестові завдання(1-4)
а) температури рідинного, газоподібного або твердого середовища.
б) твердого середовища.
в) газоподібного середовища.
2. Температуру тіла вважають нормальною, якщо термометр показує значення в межах…
а) 36,5 °С — 37,0 °С. б) 34,5 °С — 36,0 °С. в) 37,5 °С — 39,0 °С.
3. Крихитні частинки, у сотні разів менші за бактерії й побудовані набагато простіше – це…
а) бактерії б) віруси в) мікроби
4. Які продукти підвищують імунітет?
а) Лимон, мед, імбир, живі йогурти, квашена капуста.
б) Солодощі, квашена капуста, чіпси.
в) Лимон, майонез, газована вода, мед.
5. Продовжте речення: “Як і всі живі організми, бактерії…”.
________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Визнач, як висловлювання істинні(+), а які - хибні (-):
______ Слово «вірус» із латинської перекладається як «отрута».
______Надійним джерелом інформації про поширення вірусів є соціальні мережі;
_______У групі ризику - люди з хронічними захворюваннями і старші за 60 років.
_______Найефективнішим способом захисту від вірусних інфекцій є вакцинація.
________Зазвичай віруси не передаються через повітря , яким ми дихаємо.
________Якщо в тебе чи в когось із рідних з’явився кашель чи підвищилася температура , треба подзвонити сімейному лікарю/сімейній лікарці.
7. Поєднай
Лактобацила вірусне захворювання
Кір шкідлива бактерія
Стафілокок корисна бактерія
8. Які бувають термометри?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Чим корисні бактерії?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Яких правил слід дотримуватися щоб захиститися від вірусів?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________