Діагностична робота 3 Варіант 1
Дата __________ Прізвище,ім'я _____________________________
1. Вибери рядок, в якому записані числівники:
а) цілий, далекий, високий; б) перший, сто, дванадцять; в) додавати, ділити, рахувати;
2. Вибери правильну відповідь:
а) службові слова означають дію предмета; б) службові слова зв’язують слова в реченні;
в) службові слова – це маленькі слова;
3. У кінці спонукального речення ставиться …
а) крапка або знак оклику; б ) знак питання; в) знак оклику.
4. Що виражає закінчену думку?
а) слово; б) речення; в) текст;
5.Записати числа словами:
11, 14, 16._____________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
6. Скласти словосполучення, використовуючи службові слова:
відпочивати перерва _________________________________________________________
салат помідори______________________________________________________________
ходити школа ______________________________________________________________
7. Склади і запиши речення із слів:
Марійці, рік, виповниться, через, років, п’ять.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Підкреслити службове слово.
8. Визначте, скільки речень у тексті. Запишіть, позначаючи початок і кінець речення.
Іринка виставила за вікно годівницю на ниточку вона прив'язала шматочок сала уранці дівчинка побачила пташку вона дзьобала крихти хліба і весело попискувала.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Самооцінювання Завдання для мене були:
|
Оцінювання:++Має значні успіхи; +демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя; ! ще потребує уваги і допомоги
Діагностична робота3 Варіант 2
Дата __________ Прізвище, ім'я _____________________________
1. Вибери рядок, в якому записані числівники:
а) віднімати, математика, ділити; б) рідний, швидкий, холодний; в) другий, десять, третій;
2. Вибери правильну відповідь:
а) службові слова означають дію предмета; б) службові слова зв’язують слова в реченні;
в) службові слова – це маленькі слова;
3. У кінці спонукального речення ставиться …
а) крапка або знак оклику; б) знак питання; в) знак оклику.
4. Що виражає закінчену думку?
а) слово; б) речення; в) текст;
5.Записати числа словами:
15, 20, 12._____________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
6. Скласти словосполучення, використовуючи службові слова:
ховатися дерево _________________________________________________________
живу місто______________________________________________________________
прийти друг ______________________________________________________________
7. Склади і запиши речення із слів:
Березні, перші, у, з’являються, квіти.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Підкреслити службове слово.
8. Визначте, скільки речень у тексті. Запишіть, позначаючи початок і кінець речення.
У гущавині стебел борсалася чапля ми упіймали її крило в чаплі було поранено рани ми змастили йодом і забинтували чапля жила у нас, поки не одужала.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Самооцінювання Завдання для мене були:
|
Оцінювання:++Має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя; ! ще потребує уваги і допомоги