Діагностична робота (вхідний контроль)

Про матеріал

Для моніторингових досліджень рівнів НДУ з географії Діагностична робота на початку навчального року в 10 класі є досить оптимальним варіантом визначення стану знань, умінь і навичок. Результати роботи покажуть вчителю резерви в роботі в кожному окремому класі і з кожним окремим зацікавленим учнем.

Перегляд файлу

Географія. 10 клас.  Діагностична робота

Шановні учні!

 Хоча географію світу Ви тільки почали вивчати, ця робота не буде для вас заважкою. Зберіться, пригадайте, підключіть власний життєвий досвід і здоровий глузд. Головне, дати відповіді на всі питання!

Бажаю успіху!

 

І варіант

 

ІІ варіант

 

  1. Побудуйте схему зав’язків соціально – економічної  географії світу з іншими науками (не менше 10). Коротко поясніть, як саме вони пов'язані.
  2. Назвіть відомі вам джерела, які містять географічну інформацію, та визначте найбільш важливі для вивчення соціально – економічної географії світу.
  3. Розкрийте сутність поняття «територіальної організації суспільства».
  4. Як пояснити суперечливі думки в нашому суспільстві щодо членства України в НАТО?
  5. Земля одночасно є і засобом, і предметом праці. Запропонуйте ситуацію, коли земля є засобом праці.

 

 

 

  1. Що є предметом вивчення соціально – економічної географії світу?
  2. Пригадайте, які існують відмінності у структурі  зайнятості населення за галузями матеріального і нематеріального виробництва в розвинених країнах та країнах, що розвиваються. Чим це можна пояснити?
  3. Розгляньте політичну карту світу та спробуйте визначити критерії, за якими відбувається розподіл країн на певні групи в історико – географічному плані.
  4. Як пояснити суперечливі думки в нашому суспільстві щодо членства України в ЄС?
  5. Земля одночасно є і засобом, і предметом праці. Запропонуйте ситуацію, коли земля є предметом праці.

 

 

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку