Діагностична робота. Я досліджую світ. Тема "Світ невидимий". 3 клас. НУШ

Про матеріал
Пропоную діагностичну роботу з предмету "Я досліджую світ" (3 клас НУШ) на тему "Світ невидимий", за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. За Типовою освітньою програмою Р. Шияна. Діагностична робота містить різні завдання, а також таблицю самооцінювання учня і таблицю з індексами для оцінювання роботи вчителем.
Перегляд файлу

Діагностична робота з «Я досліджую світ» на тему: «Світ невидимий»

ПІБ учня/учениці________________________________________  дата__________

1.     З чого складається сніжинка?

а) з кристаликів льоду

б) з промінчиків сонця

в) з гілочок

2.     Чим вражає Аккерманська фортеця?

а) кількістю вікон

б) кількістю башт

в) кількістю кімнат

3.     Який незвичайний гаджет був у Пузлика?

а) із функцією масажу

б) із функцією приготування їжі

в) із функцією пошуку речей

4.     Якщо ти побачив на вулиці собаку, як будеш себе вести?

-   підійду і погладжу                              так             ні

-   не буду наближатися, обійду             так             ні

-   чимдуж почну тікати                          так             ні

-   почну її дражнити                               так             ні

5.       Пронумеруй ланцюг живлення

___ щука

___ рачок дафнія

___ водорості

___ карась

6.       Віднови прислів’я і запиши його жалом, Оса, людина - , а, словом, жалить.

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

7.       Запиши, які ти знаєш способи протидії булінгу

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

8.       Напиши, що ти знаєш про «диво – рослину» Подорожник 

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

9.       Запиши, які прилади допомагають побачити невидимий світ

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

10.   Чи були у твоєму житті ситуації, коли невидиме стало видимим? Напиши

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

 

 

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Індекс результату навчання

Очікувані результати навчання

завда ння

Рівень

ПРО1

Спостерігає за навколишнім світом, експерементує, моделює

1-10

 

ПРО2

Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацію природничого змісту

1-10

 

ПРО3

Розуміє взаємозвязки між об’єктами та явищами природи

1, 5, 8

 

СЗО1

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут

4, 7

 

СЗО2

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб

4,7

 

СЗО3

Обирає здоровий спосіб життя

4,7

 

ГІО6

Поважає права і свободи свої та інших людей

7

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Вікторова Тамара Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Головко Ніна Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
17960
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку