Діагностична робота з «Я досліджую світ» на тему: «Світ невидимий»
ПІБ учня/учениці________________________________________ дата__________
1. З чого складається сніжинка?
а) з кристаликів льоду
б) з промінчиків сонця
в) з гілочок
2. Чим вражає Аккерманська фортеця?
а) кількістю вікон
б) кількістю башт
в) кількістю кімнат
3. Який незвичайний гаджет був у Пузлика?
а) із функцією масажу
б) із функцією приготування їжі
в) із функцією пошуку речей
4. Якщо ти побачив на вулиці собаку, як будеш себе вести?
- підійду і погладжу так ні
- не буду наближатися, обійду так ні
- чимдуж почну тікати так ні
- почну її дражнити так ні
5. Пронумеруй ланцюг живлення
___ щука
___ рачок дафнія
___ водорості
___ карась
6. Віднови прислів’я і запиши його жалом, Оса, людина - , а, словом, жалить.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
7. Запиши, які ти знаєш способи протидії булінгу
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
8. Напиши, що ти знаєш про «диво – рослину» Подорожник
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
9. Запиши, які прилади допомагають побачити невидимий світ
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
10. Чи були у твоєму житті ситуації, коли невидиме стало видимим? Напиши
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Індекс результату навчання |
Очікувані результати навчання |
№ завда ння |
Рівень |
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експерементує, моделює |
1-10 |
|
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацію природничого змісту |
1-10 |
|
ПРО3 |
Розуміє взаємозвязки між об’єктами та явищами природи |
1, 5, 8 |
|
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
4, 7 |
|
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
4,7 |
|
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
4,7 |
|
ГІО6 |
Поважає права і свободи свої та інших людей |
7 |
|