Діагностична робота з аудіювання № 2 до підручника Т.Б. Будної "English" 3 клас

Про матеріал
Діагностична робота у 3 класі дає можливість діагностувати навчальні досягнення учнів на даному етапі процесу навчання, вчасно виявляти проблеми у навчанні та запобігати їх нашаруванню, мотивувати бажання школярів здобувати максимальні результати
Перегляд файлу

                        Діагностична робота з аудіювання.

                                             Form 3.

Name and Surname

Task 1. Listen and fill in.

 

 

 

Yesterday was Saturday and Mia, Sam and Candy were at home. The weather was                           so the kids couldn’t go outside. Sam played computer                                 in his room. Mia read a                                       

in the bedroom. Candy played the                                in the living room. 

 

C:\Users\admin\Downloads\Без названия.jpgC:\Users\admin\Downloads\Без названия (13).jpgTask 2. Listen to the song and tick (v) the pictures from it.

C:\Users\admin\Downloads\images (17).jpgC:\Users\admin\Downloads\Без названия (11).jpgC:\Users\admin\Downloads\Без названия (15).jpgC:\Users\admin\Downloads\Без названия (14).jpg

C:\Users\admin\Downloads\images.jpgC:\Users\admin\Downloads\Без названия.jpg

 

Task 3. Listen the dialogue and agree (T) or disagree (F).

1. His trip was fun.

2. We also walked around Kharkiv.

3. He hasn’t got his camera.

4. We went for a boat ride.

 

Task 4. Listen and match.

helped                                                     liked

walked                                                     loved

played                                                      visited

wanted                                                     watched

stayed                                                       washed

 

 

 

 

 

C:\Users\admin\Downloads\images (9).jpg

C:\Users\admin\Downloads\images.jpg

C:\Users\admin\Downloads\images (14).jpg

C:\Users\admin\Downloads\images (7).jpg

C:\Users\admin\Downloads\Без названия (2).jpg

 

 

 

 

 

 

Оцінювання вчителя

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Низький рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

Task 1. Listen and fill in.

Yesterday was Saturday and Mia, Sam and Candy were at home. The weather was rainy so the kids couldn’t go outside. Sam played computer games in his room. Mia read a book in the bedroom. Candy played the piano in the living room.

 

Task 2. Listen to the song. Tick (v) the pictures from the song.

I like swimming.             I like skating.

I like biking.                    I like skiing.

I like surfing.                   I like reading.

I like hiking.                    I like sledging.

Summer. Summer.          Winter. Winter.

I like summer.                 I like winter.

 

Task 3. Listen the dialogue and agree (T) or disagree (F).

  • Hi, you’re back! How was your trip?
  • It was fun.
  • Did you visit the water park on Sunday?
  • Of course, we did. We also walked around Kyiv and went for a boat ride.
  • Did you take pictures?
  • Yeah, but I haven’t got my camera with me so I can’t show you.
  • That’s OK. Tell us about the park.
  • There’re so many slides there. I liked them all.

 

Task 4. Listen and match.

helped                                                     liked

walked                                                     loved

played                                                      visited

wanted                                                     watched

stayed                                                       washed

 

 

 

docx
Додано
5 липня 2021
Переглядів
895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку