Діагностична робота з математики №6 ПІП_______________ Варіант -2
1. Обведи суми, які можна замінити дією множення.
|
2. Обведи різниці, які можна замінити дією ділення.
10 -2-2-2 |
|
40-10-10-10-10 |
|
15-5-5-5 |
3. Обчисли вирази.
1 5 ∙ 0 = 0 : 3 0 = 2 6 + 15=
9 ∙ 1 0 = 4 0 : 4 0 = 4 9 - 2 4 = 7 ∙ 2 = 8 : 1 = 2 8 + 6 2 =
4.Обчисли і перевір.
1 0 ∙ 3 = , остільки
1 4 : 7 = , оскільки
Мені було дуже легко |
Мені було потрібна допомога вчителя чи однокласника |
Мені було дуже важко |
|
|
|
5.Зєднай лініями вирази з однаковим значенням
0 ∙ 40 10 : 2 4 ∙ 1 60 : 10
5 : 1 0 : 9 4 0 : 1 0 6 ∙ 1 5.Розвяжи задачу
Полінка роздала 12 цукерок порівну 4 подружкам. Скільки цукерок отримала кожна подружка?
Р .
Відповідь:
6. Запиши три добутки або частки, значення яких дорівнює 0.
Результат діагностичної роботи
Самоаналіз. Оціни себе (постав позначку V)
Оцінка вчителя
VV - Має значні успіхи V -Демонструє помітний прогрес ? -Досягає результату з допомогою вчителя ! -Потребує значної уваги |
|
Очікуванні результати
Знаходить вирази, які можна замінити дією множення |
|
Знаходить вирази, які можна замінити дією ділення |
|
Обчислює вирази |
|
Перевіряє істинність обчислень |
|
Знаходить вирази з однаковим значенням |
|
Розв’язує задачу |
|
Самостійно створює та записує вирази |
|