_________________________ ____________________ 1 варіант
ПІ учня дата
1.Запиши числа:
триста сорок вісім _______ 5 сотень 3 одиниці _______
4 сотні 5 десятків _______ дев’ятсот _______
2. Заміни сумою розрядних доданків:
794 = ___________________________ 305 = ___________________________
3. Знайди значення сум і різниць:
920 – 390 = _________ 190 + 210 = __________ 724 + 176 = ________
484 – 80 = __________ 884 – 800 = __________ 567 – 7 = ________
4. Знайди значення виразів:
320 : 40 = __________ 640 : 8 = ________ 6 х 70 = _________
40 х 5 = ____________ 70 х 4 = ________ 400 : 5 = ________
5. Розв’яжи задачу
Вартість 3 булочок 18 грн. Скільки коштують 4 булочки?
|
|
|
|
|
|
|
I |
|
|
|
II |
Розв’язання
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
6. Розв’яжи задачу. Покажи на макетах годинника початковий та кінцевий час.
Урок закінчився о 9 год 15 хв. Перерва триває 30 хв. О котрій годині почнеться наступний урок?
Самооцінка
1. |
Я легко впорався/лась з завданнями |
№ |
2. |
Мені була потрібна допомога |
№ |
3. |
У мене НЕ БУЛО жодної проблеми з усіма завданнями (зафарбуй прямокутник зеленим кольором) |
|
4. |
Я взагалі не зрозумів/ла завдання |
№ |
5. |
Цікавими для мене були завдання |
№ |
_________________________________ _________________ 2 варіант
ПІ учня дата
1.Запиши числа:
шістсот двадцять _______ 7 сотень _______
2 сотні 4 десятки _______ триста тридцять дев’ять _______
2. Заміни сумою розрядних доданків:
980 = ___________________________ 567 = ___________________________
3. Знайди значення сум і різниць:
640 – 390 = _________ 390 + 510 = __________ 348 + 252 = ________
997 – 90 = __________ 665 – 600 = __________ 789 – 9 = ________
4. Знайди значення виразів:
540 : 60 = __________ 320 : 8 = ________ 8 х 70 = _________
70 х 5 = ____________ 90 х 3 = ________ 300 : 6 = ________
5. Розв’яжи задачу
Песику на 5 днів дали 200 г сухого корму. Скільки корму потрібно песикові на тиждень за тієї самої щоденної норми?
|
|
|
|
|
|
|
I |
|
|
|
II |
Розв’язання
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
6. Розв’яжи задачу. Покажи на макетах годинника початковий та кінцевий час.
Урок закінчився о 8 год 45 хв. Перерва триває 10 хв. О котрій годині почнеться 2 урок?
Самооцінка
1. |
Я легко впорався/лась з завданнями |
№ |
2. |
Мені була потрібна допомога |
№ |
3. |
У мене НЕ було жодної проблеми з усіма завданнями (зафарбуй прямокутник зеленим кольором) |
|
4. |
Я взагалі не зрозумів/ла завдання |
№ |
5. |
Цікавими для мене були завдання |
№ |
Оцінювання результатів діагностичної роботи
24. 02. 21 __________________________________________________
ПІ учня
Результати навчання |
МАО |
Номер завдання |
Рівень досягнення (П, С, Д, В) |
Читає і записує числа, утворює числа різними способами |
3 МАО 4.2 |
1 |
|
Визначає розрядний склад трицифрового числа; подає числа у вигляді суми розрядних доданків |
3 МАО 2 |
2 |
|
Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел |
3 МАО 3 |
3 |
|
Розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення на основі нумерації чисел |
3 МАО 4.1 |
4 |
|
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
3 МАО 1 |
5 |
|
Розв’язує прості задачі на визначення тривалості події |
3 МАО 3.1; 3.2 |
6 |
|
Оцінювання результатів діагностичної роботи
24. 02. 21 __________________________________________________
ПІ учня
Результати навчання |
МАО |
Номер завдання |
Рівень досягнення (П, С, Д, В) |
Читає і записує числа, утворює числа різними способами |
3 МАО 4.2 |
1 |
|
Визначає розрядний склад трицифрового числа; подає числа у вигляді суми розрядних доданків |
3 МАО 2 |
2 |
|
Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел |
3 МАО 3 |
3 |
|
Розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення на основі нумерації чисел |
3 МАО 4.1 |
4 |
|
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
3 МАО 1 |
5 |
|
Розв’язує прості задачі на визначення тривалості події |
3 МАО 3.1; 3.2 |
6 |
|