Урок "Діагностична робота: "Вивчаємо трицифрові числа"

Про матеріал
Діагностична робота з математики за підручником Скворцової С.О. для 3 класу НУШ. Робота складається з 2-х варіантів. До неї надано: бланк самооцінки учнів, а також бланк оцінювання навчальних досягнень.
Перегляд файлу

 

_________________________         ____________________           1 варіант

                                              ПІ учня                                          дата

1.Запиши числа:

триста сорок вісім  _______           5 сотень 3 одиниці _______

4 сотні 5 десятків    _______            дев’ятсот           _______

 

2. Заміни сумою розрядних доданків:

794 = ___________________________      305 = ___________________________

 

3. Знайди значення сум і різниць:

920 – 390 = _________           190 + 210 =  __________  724 + 176 = ________

484 – 80 = __________           884 – 800 =  __________   567 – 7 = ________

 

4. Знайди значення виразів:

320 : 40 = __________           640 : 8 = ________         6 х 70 = _________

40 х 5 = ____________          70 х 4 =  ________          400 : 5 = ________

 

5. Розв’яжи задачу

Вартість 3 булочок 18 грн. Скільки коштують 4 булочки?

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

II

Розв’язання

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

6. Розв’яжи задачу. Покажи на макетах годинника початковий та кінцевий час.

 

Урок закінчився о 9 год 15 хв. Перерва триває 30 хв. О котрій годині почнеться наступний урок?

 

 

Самооцінка

 

1.

Я легко впорався/лась з завданнями

2.

Мені була потрібна допомога 

3.

У мене НЕ БУЛО жодної проблеми з усіма завданнями

(зафарбуй  прямокутник зеленим кольором)

 

4.

Я взагалі не зрозумів/ла завдання

5.

Цікавими для мене були завдання

 

_________________________________        _________________         2 варіант

                         ПІ учня                                                      дата

1.Запиши числа:

шістсот двадцять  _______           7 сотень                               _______

2 сотні 4 десятки  _______           триста тридцять дев’ять     _______

 

2. Заміни сумою розрядних доданків:

980 = ___________________________      567 = ___________________________

 

3. Знайди значення сум і різниць:

640 – 390 = _________           390 + 510 =  __________  348 + 252 = ________

997 – 90 = __________           665 – 600 =  __________   789 – 9 = ________

 

4. Знайди значення виразів:

540 : 60 = __________           320 : 8 = ________         8 х 70 = _________

70 х 5 = ____________          90 х 3 =  ________          300 : 6 = ________

 

 

5. Розв’яжи задачу

Песику на 5 днів дали 200 г сухого корму. Скільки корму потрібно песикові на тиждень за тієї самої щоденної норми?

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

II

 

Розв’язання

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

6. Розв’яжи задачу. Покажи на макетах годинника початковий та кінцевий час.

 

Урок закінчився о 8 год 45 хв. Перерва триває 10 хв. О котрій годині почнеться 2 урок?

 

 

Самооцінка

1.

Я легко впорався/лась з завданнями

2.

Мені була потрібна допомога 

3.

У мене НЕ було жодної проблеми з усіма завданнями

(зафарбуй  прямокутник зеленим кольором)

 

4.

Я взагалі не зрозумів/ла завдання

5.

Цікавими для мене були завдання

 

 

 

Оцінювання результатів діагностичної роботи

 

24. 02. 21                                    __________________________________________________

                                                                                               ПІ учня

 

Результати навчання

МАО

Номер завдання

Рівень досягнення

(П, С, Д, В)

Читає і записує числа, утворює числа різними способами

3 МАО 4.2

1

 

Визначає розрядний склад трицифрового числа; подає числа у вигляді суми розрядних доданків

3 МАО 2

2

 

Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел

3 МАО 3

3

 

Розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення на основі нумерації чисел

3 МАО 4.1

4

 

Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій 

3 МАО 1

5

 

Розв’язує прості задачі на визначення тривалості події

3 МАО 3.1;  3.2

6

 

 

 

 

 

Оцінювання результатів діагностичної роботи

 

24. 02. 21                                    __________________________________________________

ПІ учня

 

Результати навчання

МАО

Номер завдання

Рівень досягнення

(П, С, Д, В)

Читає і записує числа, утворює числа різними способами

3 МАО 4.2

1

 

Визначає розрядний склад трицифрового числа; подає числа у вигляді суми розрядних доданків

3 МАО 2

2

 

Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел

3 МАО 3

3

 

Розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення на основі нумерації чисел

3 МАО 4.1

4

 

Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій 

3 МАО 1

5

 

Розв’язує прості задачі на визначення тривалості події

3 МАО 3.1;  3.2

6

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мельниченко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Щерба Тетяна
    Щиро дякую за матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
4010
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку