Вхідна діагностична робота
з математики
учня / учениці 2- класу
__________________________________
Варіант 1
30 |
|
32 |
|
|
35 |
|
|
|
39 |
|
40 + 8 = ___ 62 + 15 = ___
90 – 60 = ___ 56 – 5 = ___
50 + 20 = ___ 28 – 20 = ___
93 = ___ + ___ 45 = ___ + ___
У бабусі 10 груш, а яблук на 5 більше. Скільки яблук у бабусі?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Вхідна діагностична робота
з математики
учня / учениці 2- класу
__________________________________
Варіант 2
40 |
|
|
43 |
|
|
|
47 |
|
49 |
|
20 + 6 = ___ 43 + 24 = ___
80 – 40 = ___ 38 – 7 = ___
30 + 60 = ___ 55 – 50 = ___
86 = ___ + ___ 34 = ___ + ___
Дідусь спіймав 20 окунів, а карасів на 5 менше. Скільки карасів спіймав дідусь?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання:
Оцінка вчителя: