Діагностична робота з "Пізнаємо природу" 5 клас

Про матеріал
Розроблений на основі модельної програми "Пізнаємо природу" 5-6 клас для закладів загальної середньої освіти (автор Біда Д.Д.).
Перегляд файлу

Діагностична робота з курсу «Пізнаємо природу»

І семестр

ПІ учня (учениці)__________________________          Клас_________       Дата_____________

І рівень (кожна вірна відповідь оцінюється у 0,5 бала)

1.Позначте природничу науку, об’єктом дослідження якої є жива природа.

    А. астрономія              Б. біологія        В.  географія

2. Формула вибору професій:

     А. пробую, виходить, працюю             Б. треба, стараюсь, аналізую

                           В. хочу, можу, треба

3. Позначте формулу швидкості.

     А. υ=s/t                 Б. s=υ*t           В. t=s/υ

4. Як розмножується гідра?

    А. статево         Б. спороутворення         В. брунькування

5. На скільки умовних етапів поділяється дихання у тварин?

     А.    4                   Б.   6                В.     3

6.  Яким способом розділити суміш води і крейди?

    А. фільтрування         Б. вимивання         В. відстоювання

 

ІІ рівень (кожна вірна відповідь оцінюється у 1 бал)

7. Установіть відповідність

   

фітофаги

Аскарида людська

зоофаги

Санітари природи

поліфаги

хижаки

сапрофаги

Рослиноїдні тварини

паразити

Всеїдні тварини

 

8. Сонячне затемнення 10 червня 2021 року: де побачити і чого очікувати -  Львів Vgorode.ua                                Місячне затемнення з Супермісяцем відбудеться в ніч з 16 на 17 червня | РБК  Украина

Підпишіть – місячне і сонячне затемнення.

9. В кожному рядку викресліть зайве слово:

    А. атом, веселка, зорі, блискавка.        Б.  клімат, вугілля, океан, розмноження

                          В. сонце, галактика, комети, фотосинтез

10. Вставте слова в речення:

___________________ рух – це зміна положення тіла в просторі з плином ___________ відносно інших тіл.  Батарейки, акумулятори, генератори – це _______________ струму.

11. Які є способи розділення сумішей , опишіть їх.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Як дихають рослини і тварини?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
2 січня
Переглядів
584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку