Діагностична робота «Іменник»
а) хмара, бабуся, вчитель;
б) читати, слухати, спить;
в) суворий, білосніжний, зелений.
2. Запишіть слова у дві колонки: Хто? Що?
Дівчинка, садок, їжачок, вчитель, хліб, стіл, шофер, хлопчик, груша, цуценя, яблуко, кішка.
3.До слів, які відповідають на питання що?, добери слова, які відповідають на питання хто? Запиши їх парами за зразком.
Зразок: (що?) пекарня – (хто?) пекар.
Бібліотека, комбайн, школа, лікарня.
4. Слова – назви предметів зміни за зразком: один – багато і запиши їх.
Зразок : учень – учні
Птах –
Книга –
Пенал –
Зошит –
5.До кожного слова добери протилежне за значенням, записавши парами.
Зразок: зима – літо
Ранок, вечір, зло, ворог, радість, ніч, друг, добро, печаль, день.
6. Прочитай. Спиши
Юрасик любить працювати,
він – юний садівник, юнак.
З юрбою малюків завзятих
за школою він садить сад.
Підкресліть слова, що означають назви предметів.