Діагностична робота з теми «Як людина пізнає природу»
А) порівняння, розв’язання, вирізування, спостереження, опис,експеримент;
Б) порівняння, спостереження, експеримент, опис, вимірювання, моделювання;
В) опис, списування, порівняння, моделювання, експеримент, вимірювання.
2. У Стародавньому Єгипті спостерігали за повенями Нілу і, виходячи з кольору та кількості мулу, передбачали майбутній урожай. За змінами картини зоряного неба розраховували термін сівби культурних рослин. Намагаючись усвідомити причини природних явищ, давні люди пояснювали їх втручанням богів, впливом могутніх надприродних сил.
Які методи пізнання природи використовували люди в Єгипті?
А) вимірювання;
Б) опис;
В) спостереження.
3. Які методи пізнання природи застосовує людина?
Поява блискавки-___________________________________________________________
грім-
схід сонця- _________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________
проростання рослин з насіння- ________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________
4.Назви групи обладнання для пізнання навколишнього світу.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Назви вимірювальні прилади.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Які ти знаєш збільшувальні прилади?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Назви приклади явищ природи, які спостерігав\ ла.
8. Які знання необхідні для ведення календаря погоди?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Які методи пізнання природи необхідні для складання календаря погоди?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Визнач, що є причиною, а що наслідком. З’єднай стрілочками відповідні картинки.