Діагностична робота з української літератури для учнів 5 класу на тему "У пошуках пригод і чудес" (Всеволод Нестайко "Чарівні окуляри", Зірка Мензатюк "Таємниця козацької шаблі").

Про матеріал
Діагностична робота з української літератури для учнів 5 класу НУШ на тему "У пошуках пригод і чудес" (Всеволод Нестайко "Чарівні окуляри", Зірка Мензатюк "Таємниця козацької шаблі").
Перегляд файлу

Діагностична робота № 5

«У пошуках пригод і чудес»

 

Початковий рівень (3 бали за правильно виконані завдання)

У завданнях 1-6 виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.

 

1. Де народився Всеволод Нестайко?

 А. На Полтавщині                                               Б. На Київщині

 В. На Вінничині                                                   Г. На Житомирщині

 

2.Твір Всеволода Нестайка "Чарівні окуляри" за жанром

А. Повість-казка                                                                        В. Пригодницька повість

Б.  Детективна повість                                                      Г. Оповідання

 

3.Що означає фразеологізм «дивитися крізь рожеві окуляри»?

А. Нічого не бачити                                              Б. Не помічати вад, недоліків;

 В. Багато мріяти                                                   Г. Ідеалізувати когось

 

4. У якому класі Зірка Мензатюк написала свій перший твір?

А. 2                                                                       Б. 6

В. 4                                                                       Г. 8

5. Северин та Василько з твору "Таємниця козацької шаблі" належали до організації

А. "Козачки"

Б. "Пласт"

В. "Козаки"

Г. «Скаути»

 

6. За жанровими ознаками твір «Таємниця козацької шаблі» —

А. Детективна повість.                                                          Б. Роман

В. Повість-казка                                                                  Г. Детектив

 

Середній рівень

 Завдання 7-8 на встановлення відповідності та пояснення визначення (3 бали)

7. Установіть відповідність між героєм вивченого твору та його реплікою

 

Герой твору

Репліка

А) Антип

1. «От я знаю, що вам потрібні чарівні окуляри! І вони в мене є! Але я вам їх не дам! Бо ви позавчора розбили мені на кухні вікно м’ячем…»

Б) Ромка Черняк

2.  «Панове запорожці! Ясновельможний король Ян Казимир подивований вашою відвагою, — («Так то сам король!» — збагнула Наталочка). — Він помилує вас, якщо складете зброю. Він візьме вас на службу за високу плату!»

 

В) Маргарита Степанівна

3. «Х-ха! Помітингуєте, поспіваєте «Ще не вмерла», покричите «Слава» й «Ганьба». Старі взялися за твоє патріотичне виховання, чи не так?»

Г) Наталочка

4. «Дід рудий, баба руда!

    Тато рудий, мама руда!..

Одчепись! Я ж не на тебе! Ти мій друг. А з іншого я можу собі дозволити посміятися.»

                                              

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Допишіть речення.

Повість-казка  - це _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Достатній рівень (2 бали)

9. Установіть відповідність між характеристикою та героєм твору:

1. «Він був елегантний і модний до неможливості, зачесаний так гладесенько, що волосся лежало, мов прилизане, тільки на маківці настовбурчувалося двома невеличкими горбочками».

2. «Маленька довірлива дівчинка, якій довелося багато чого пережити. Через випробування до дитини поступово приходить відчуття і розуміння національного. Кілька разів зазирнула в минуле і саме тоді збагнула важливу річ: «Козаків перемогли. Але не покорили!».

3.  «…Але в класі всі називають мене Рудим Африканським Їжачком. Або Африканець. Рудим Африканським Їжачком мене Рома Черняк назвав, лідер нашого класу. А волосся в мене справді руде, як жар. І настовбурчене, як голки в їжака».

4. «Який він був меткий, спритний, дужий!.. І удачливий!.. Як він на ковзанах, на роликах катався!.. Як він у футбол грав!..»; «Треба віддати йому належне – хлопець він упертий, настирливий. І самолюбний. Відступати не любить. Що й казати – справжній лідер…». 

 

 

А) Антип

Б) Вася Богданець

В) Ромка Черняк

Г) Наталочка

 

Високий рівень (4 бали)

10. Уяви себе героєм твору «Чарівні окуляри". Як би ти вчинив/вчинила з окулярами? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Захарів - Боднар Оксана Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 травня 2023
Переглядів
5729
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку