Діагностувальна робота для учнів 5 класу НУШ "Книжка вчить, як на світі жить" (2 частина)

Про матеріал
Діагностувальна робота містить 12 тестових завдань з чотирма варіантами відповідей серед яких тільки одна правильна.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

Книжка вчить, як на світі жить

(Григір Тютюнник «Дивак», Галина Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії», Всеволод Нестайко «Чарівний талісман», Дмитро Красицький «Дитинство Тараса», Анна Багряна «Маленька Ляпутета»)

1. Великий розповідний прозовий твір, у якому широко змальовано життя одного чи кількох героїв протягом тривалого або важливого за подіями часу - це...

А роман  Б казка   В оповідання   Г повість

 

2. До Недоладії («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії») переносився лише той, хто:

А був найкрасивіший                          Б не вмів наводити ладу у своєму домі 

В не доробив рівно сто справ            Г не доводив до кінця жодної справи  

 

3. Як звали короля Недоладії(«Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?  

А Недочеревик Б Недоладько  В Недороль Десятий  Г Недотепа

 

4. Про справжню дружбу дітей та про їхні пригоди йде мова у творі...

А "Незвичайні пригоди Алі..."   Б "Чарівний талісман"

В "Дитинство Тараса"     Г "Маленька Ляпутета"

 

5. Якого Сашка не було у творі "Чарівний талісман" Всеволода Нестайка?

А Журавель   Б Циган   В Марусик   Г Македонський

 

6. Про яке захоплення маленького Тараса Шевченка йде мова в оповіданні "Дитинство Тараса" Дмитра Красицького?

А співання   Б столярні роботи   В танці   Г малярство

7. Про кого йде мова в творі "Маленька Ляпутета" Анни Багряної?

А Алю з країни Недоладії    Б Анну Багряну

В Лесю Українку     Г Марію Заньковецьку

 

8. «...Очі... чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути увесь світ» у героя / героїні твору:

А Федька («Федько-халамидник»)             Б Олеся («Дивак») 

В Матильди Петрівни («Дивак»)                Г Толі («Федько-халамидник») 

 

9. Чому героя твору Григора Тютюнника «Дивак» називали диваком?  

А він дивував усіх надзвичайними здібностями  Б поводився не так, як його однолітки

В мріяв стати космонавтом     Г був розбишакою, його усі боялися

 

10. Учитель Превлоцький навчав дітей («Дитинство Тараса»)…

А малювати  Б майструвати   В рахувати   Г писати

 

11. Коли учитель підійшов до малого Тараса, то був надзвичайно здивований: побачив у руках кріпацької дитини …

А книжечку Б свіжу паляницю В насіння гарбуза  Г чудовий малюнок

 

12. Кому належать слова в оповіданні "Маленька Ляпутета": "Запам’ятай: іще ніхто не ганьбив нашого знатного роду штукарством і блазнюванням. Тож я тебе прошу по-доброму: назавжди викинь оці дурощі зі своєї голови!"

А Марії Заньковецькій    Б батькові Марії поміщику Адасовському

В матері Марії Заньковецької   Г учителю словесності Вербицькому

Діагностувальна робота

Книжка вчить, як на світі жить

(Григір Тютюнник «Дивак», Галина Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії», Всеволод Нестайко «Чарівний талісман», Дмитро Красицький «Дитинство Тараса», Анна Багряна «Маленька Ляпутета»)

1. Великий розповідний прозовий твір, у якому широко змальовано життя одного чи кількох героїв протягом тривалого або важливого за подіями часу - це...

А роман  Б казка   В оповідання   Г повість

 

2. До Недоладії («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії») переносився лише той, хто:

А був найкрасивіший                          Б не вмів наводити ладу у своєму домі 

В не доробив рівно сто справ            Г не доводив до кінця жодної справи  

 

3. Як звали короля Недоладії(«Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?  

А Недочеревик Б Недоладько  В Недороль Десятий  Г Недотепа

 

4. Про справжню дружбу дітей та про їхні пригоди йде мова у творі...

А "Незвичайні пригоди Алі..."   Б "Чарівний талісман"

В "Дитинство Тараса"     Г "Маленька Ляпутета"

 

5. Якого Сашка не було у творі "Чарівний талісман" Всеволода Нестайка?

А Журавель   Б Циган   В Марусик   Г Македонський

 

6. Про яке захоплення маленького Тараса Шевченка йде мова в оповіданні "Дитинство Тараса" Дмитра Красицького?

А співання   Б столярні роботи   В танці   Г малярство

7. Про кого йде мова в творі "Маленька Ляпутета" Анни Багряної?

А Алю з країни Недоладії    Б Анну Багряну

В Лесю Українку     Г Марію Заньковецьку

 

8. «...Очі... чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути увесь світ» у героя / героїні твору:

А Федька («Федько-халамидник»)             Б Олеся («Дивак») 

В Матильди Петрівни («Дивак»)                Г Толі («Федько-халамидник») 

 

9. Чому героя твору Григора Тютюнника «Дивак» називали диваком?  

А він дивував усіх надзвичайними здібностями  Б поводився не так, як його однолітки

В мріяв стати космонавтом     Г був розбишакою, його усі боялися

 

10. Учитель Превлоцький навчав дітей («Дитинство Тараса»)…

А малювати  Б майструвати   В рахувати   Г писати

 

11. Коли учитель підійшов до малого Тараса, то був надзвичайно здивований: побачив у руках кріпацької дитини …

А книжечку Б свіжу паляницю В насіння гарбуза  Г чудовий малюнок

 

12. Кому належать слова в оповіданні "Маленька Ляпутета": "Запам’ятай: іще ніхто не ганьбив нашого знатного роду штукарством і блазнюванням. Тож я тебе прошу по-доброму: назавжди викинь оці дурощі зі своєї голови!"

А Марії Заньковецькій    Б батькові Марії поміщику Адасовському

В матері Марії Заньковецької   Г учителю словесності Вербицькому

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Цуркан Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 травня 2023
Переглядів
2168
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку