Діагностична робота
за 2019-2020 н.р. з української мови
П.І.Б. учня(учениці)_________________________________
1. Списування
Кульбабка
Наприкінці травня на лузі і вздовж доріг зацвітає цікава рослина. Квіточка у неї жовта, листячко вирізьблене. Це маленька кульбабка. Відцвітає вона і покривається маленькими парашутиками. На кожному парашутику – маленька насінинка. Летить за вітром парашутик, летить і насіннячко. Упаде на землю і проросте.
З'явилося нове сонечко. Нова рослинка.
2. Тест (записуємо тільки № завдання і букву-відповідь)
1. Познач слово, у якому 5 букв та 4 звуки
А. дзвін
Б. день
В. їжак
2. Познач рядок, усі слова якого розташовані в алфавітному порядку
А. дума, гімн, щедрівка, одут, пісня
Б. гуркотіти, апельсин, сонце, юрок
В. гарний, добрий, красивий, ладний, чудовий
3. Встанови відповідність між частинами мови та запитаннями, на які вони відповідають
1.Іменник А. Шо робити? Що зробити?
2.Дієслово Б. Який? Яка? Які?
3.Прикметник В. Хто? Що?
4. Визнач тип речення за метою висловлювання
Іринка прийшла зі школи і вирішила допомогти матусі.
А. Питальне
Б. Спонукальне
В. Розповідне
5.Що таке текст?
А. Слова
Б. Речення, пов’язані за змістом
В. Будь-які речення
Оціни себе