Тема :І. Франко “Ріпка”
Мета: Поглибити знання учнів про казку,працювати над свідомим,правильним читанням,розвивати навички діалогічного мовлення,вдосконалювати техніку читання учнів,використовуючи різні види робіт над текстом,збагачувати словниковий запас учнів;вчити відповідати на запитання повним реченням.
Обладнання: ілюстрації,таблиці,м’які іграшки.
Хід уроку
I. Організація класу до роботи.
1.Пролунав дзвінок,
Розпочався урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім другім класі
Діти просто молодці.
2.Девіз уроку (на дошці)
Думати - швидко,
Відповідати - чітко,
Працювати – дружно,
Запам 'ятовувати міцно.
II. Мовна розминка.
ІІІ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.
Кругла, а не місяць, Солодка, а не цукор,
Жовта, а не масло, З хвостиком, а не миша.
На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати?
1. Читання учителем. Відео
2. Читання « бджілкою»
VІ. Фізкультхвилинка
(імітація рухів героїв казки під коментар учителя)
Пішов дід на город — гуп, гуп. (Учні крокують.)
Узяв ріпку за зелений чуб, тягне руками, вперся ногами, мучився, потів увесь день, а ріпка сидить у землі, як пень! (Учні стають у рядах один за одним, як герої казки, і нахиляються вперед, назад. Уявляють, що вирвали ріпку, сідають на місця.)
3. В парах
4.Гра «Оживи казку»
5.. Бесіда про прочитане.
Ромашка Блума.
На вашу думку легше відповідати на питання чи задавати їх?
Пропоную побути вчителями і скласти ромашку,придумуючи питання в групах,які починаються даними словами.Ці питання ви зможете задати іншим учням.
VIІ. Підсумок уроку
Молодці!!!