Діагностична робота з української мови 2 клас "Слово. Значення слова"

Про матеріал
Ця робота містить цікаві завдання. які допоможуть перевірити знання учнів з теми " Слово. Значення слова", вміння дітей складати слова у тематичні групи, розрізняти слова близькі і протилежні за значенням, слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.
Перегляд файлу

 Діагностична робота.Тема «Слово. Значення слова»

Варіант 1

Прізвище,  ім`я учня _____________________     Дата___________________    

1.Допоможи Маші об’єднати подані слова у тематичні групи.

Осінь, дуб, карась, літо, щука, береза, окунь, липа, зима.

Пори року - _____________________________________________

Дерева - ________________________________________________

Риба - __________________________________________________

          Результат пошуку зображень за запитом картинка Маші Результат пошуку зображень за запитом знак питання картинка для дітей

2.Маша змішала слова з прямим і переносним значенням. Випиши словосполучення, вжиті в переносному значенні.

Золотий голос,золотий ланцюжок, холодний вітер, холодний погляд, сумна дівчинка, сумне небо.

Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

3.Допоможи Маші визначити слова, близькі за значення до слова праця.

 

 

Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

4. Маша не знає, як дібрати до поданих слів синоніми. Допоможи їй. Абетка — ...___________________________________.

Праця — ...____________________________________.

Малюк - … ____________________________________.

Пригода — ...___________________________________.

Слова для довідки: труд, випадок, дитина, азбука, подія, хлопчик, робота, алфавіт.

5. Прочитай  вірш. Випиши слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.

Був холодний місяць лютий —

Лис ходив голодний, лютий.

Всюди ліз, куди не слід,

Замітав хвостищем слід.

До курей поліз у хижу —

Жук піймав звірину хижу.

Пес до лиса мав відразу,

То й спіймав його відразу.

Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

Оцінювання

++ має значні успіхи

+ демонструє помітний прогрес

  • досягає результату з допомогою вчителя

! потребує значної уваги і допомоги

Діагностична робота. Тема «Слово. Значення слова»

Варіант 2

Прізвище,  ім`я учня _____________________     Дата___________________    

1.Допоможи Ведмедю об’єднати подані слова у тематичні групи.

Бджола, миска, трактор, каструля, потяг, мураха, автомобіль, чашка, комар. Комахи - __________________________________________________________.

Посуд - ___________________________________________________________.

Транспорт - _____________________________________________________ .

          Результат пошуку зображень за запитом картинка ведмедя з мультфільму для дітей Результат пошуку зображень за запитом знак питання картинка для дітей

2.Ведмідь змішав слова з прямим і переносним значенням. Випиши словосполучення, вжиті в переносному значенні.

Солодкий голос,солодкий чай, тепла кофта,тепла зустріч,міцний мороз, міцний горіх.

Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

3.Допоможи Ведмедю визначити слова, близькі за значення до слова тиша.

 

Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

4. Ведмідь не знає, як дібрати до поданих слів синоніми. Допоможи йому. Веселка — ...___________________________________.

Дитина — ...____________________________________.

Матуся - … ____________________________________.

Хата — ...___________________________________.

Слова для довідки: будинок, маля, райдуга, дівчинка, хижка, ненька, мати, веселиця.

5. Прочитайсловосполучення. Випиши слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.

1. Журавлі летять ключем. Наталка відчинила двері ключем.

2. У дівчинки довга русява коса. У зошиті коса лінія.

3. Учень намалював крейдою велике коло. Коло будинку росте розлогий клен.

Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

Оцінювання

++ має значні успіхи

+ демонструє помітний прогрес

  • досягає результату з допомогою вчителя

! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Омельчук Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маятіна Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
30736
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку