Діагностична робота.Тема «Слово. Значення слова»
Варіант 1
Прізвище, ім`я учня _____________________ Дата___________________
1.Допоможи Маші об’єднати подані слова у тематичні групи.
Осінь, дуб, карась, літо, щука, береза, окунь, липа, зима.
Пори року - _____________________________________________
Дерева - ________________________________________________
Риба - __________________________________________________
2.Маша змішала слова з прямим і переносним значенням. Випиши словосполучення, вжиті в переносному значенні.
Золотий голос,золотий ланцюжок, холодний вітер, холодний погляд, сумна дівчинка, сумне небо.
3.Допоможи Маші визначити слова, близькі за значення до слова праця.
4. Маша не знає, як дібрати до поданих слів синоніми. Допоможи їй. Абетка — ...___________________________________.
Праця — ...____________________________________.
Малюк - … ____________________________________.
Пригода — ...___________________________________.
Слова для довідки: труд, випадок, дитина, азбука, подія, хлопчик, робота, алфавіт.
5. Прочитай вірш. Випиши слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.
Був холодний місяць лютий —
Лис ходив голодний, лютий.
Всюди ліз, куди не слід,
Замітав хвостищем слід.
До курей поліз у хижу —
Жук піймав звірину хижу.
Пес до лиса мав відразу,
То й спіймав його відразу.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота. Тема «Слово. Значення слова»
Варіант 2
Прізвище, ім`я учня _____________________ Дата___________________
1.Допоможи Ведмедю об’єднати подані слова у тематичні групи.
Бджола, миска, трактор, каструля, потяг, мураха, автомобіль, чашка, комар. Комахи - __________________________________________________________.
Посуд - ___________________________________________________________.
Транспорт - _____________________________________________________ .
2.Ведмідь змішав слова з прямим і переносним значенням. Випиши словосполучення, вжиті в переносному значенні.
Солодкий голос,солодкий чай, тепла кофта,тепла зустріч,міцний мороз, міцний горіх.
3.Допоможи Ведмедю визначити слова, близькі за значення до слова тиша.
4. Ведмідь не знає, як дібрати до поданих слів синоніми. Допоможи йому. Веселка — ...___________________________________.
Дитина — ...____________________________________.
Матуся - … ____________________________________.
Хата — ...___________________________________.
Слова для довідки: будинок, маля, райдуга, дівчинка, хижка, ненька, мати, веселиця.
5. Прочитайсловосполучення. Випиши слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.
1. Журавлі летять ключем. Наталка відчинила двері ключем.
2. У дівчинки довга русява коса. У зошиті коса лінія.
3. Учень намалював крейдою велике коло. Коло будинку росте розлогий клен.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги