Тема: Розвиток мовлення. Рекламна листівка. Опис маршруту екскурсії.
Досліджуємо медіа: обговорює зміст і форму простого медіатексту, виявляє з допомогою вчителя очевидні ідеї, створює простий медіапродукт (афішу, оголошення, листівку); Взаємодіємо письмово: записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил; Взаємодіємо усно: сприймає усне висловлювання, висловлює власні думки, пояснює, чому інформація зацікавила.
Обладнання: мультимедійний комплект, цеглинки Лего, картки.
Хід уроку
Створення позитивного психологічного клімату класу. Вправа «Усмішка».
Сонячний зайчик подорожуючи завітав у наш клас. Він сів вам на голівку, опустився на щічки, потім на животик. І бігає по животику. Стрибнув на носик і посміхається. Посміхніться і ви йому. «Зніміть» зі свого обличчя долонькою усмішку та «киньте» своєму сусідові. «Спіймайте» усмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя…
Хвилинка-цікавинка. Найвідоміші вулиці Києва.
Каліграфічна хвилинка.
КК Кк Ки Кий Київ київський
Повідомлення теми та мети уроку.
Робота з підручником с.34.
Фізкультхвилинка.
Дослідження медіа. Робота в групі. Складання оголошення.
Робота в зошиті з друкованою основою
Вправа «Інтерв’ю»